Vodafone Türkiye Çağrı Merkezi’ne üç ödül!
Vodafone Türkiye bir kez daha önemli bir uluslararası yarışmadan ödülle döndü. Çağrı Merkezi sektörünün dünyadaki en prestijli yarışmalarından biri olarak kabul edilen ContactCenterWorld – 2012 Top Ranking Performers yarışmasında Vodafone Türkiye’nin müşteri hizmetlerinin kalitesi bir kez daha test edildi ve onaylandı. Vodafone Türkiye Çağrı Merkezi Londra’da bir altın, iki gümüş madalya kazandı. Aralarında Almanya, İngiltere, Rusya, Güney Afrika gibi 20’den fazla ülkeden gelen büyük kuruluşların yer aldığı katılımcılar ContactCenterWorld’ün prestijli ödülleri için kıyasıya mücadele ettiler. Uluslararası organizasyonda Vodafone Türkiye, En İyi Büyük Ölçekli Contact Center dalında altın madalya kazandı. Ayrıca Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri Bölüm Başkanı Hakan Çelik ile En İyi Call Center Lideri ve ses tanıma teknolojisi ile Eni İyi Self Servis Teknoloji dallarında birer gümüş madalyanın sahibi oldu.
Sonuçlar ardından bir açıklama yapan Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri ve Satıştan Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Sinan Kızıldağ şunları söyledi: “Vodafone Türkiye müşteri memnuniyetini artırmaya odaklanarak sürdürülebilir büyümeyi yakaladı. Büyüme stratejimizin en önemli unsurlarından birini müşteri hizmetlerimizin kalitesi oluşturuyor. Sunduğumuz yenilikçi ve yüksek kaliteli hizmetlerle, müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırıyor, onlara mükemmel bir deneyim yaşatmak için çalışıyor ve memnuniyetlerini artırıyoruz. Müşteri hizmetlerimizin ve Çağrı Merkezi çözümlerimizin kalitesinin tüm dünya tarafından kabul görüyor olması bizi mutlu kılıyor. Çağrı Merkezi sektörü için böylesine önemli bir uluslararası platformda üç ödül birden almış olmamız mutluluğumuzu katlıyor. Bu ödüller bizi daha çok çalışmak yönünde teşvik ediyor. Vodafone Türkiye, müşteri memnuniyetini artırarak büyümeye devam edecek.”
Güncel Haberler