TWEEN’e yeni hedef, yeni logo!
TWEEN markası ile dünya moda başkentlerindeki etkinliğini artırmayı planlayan Orka Group, üst sınıf giyim ve aksesuarlarında dünya çapında markalar Uniqlo ve Jil Sander’in baş tasarımcılığını yapmış Pierangelo D’Agostin’i transfer etti. TWEEN’in logosunu yeniden yorumlayan İtalyan tasarımcı, TWEEN’in logosunu Asya ve Avrupa arasında köprü konumunda yer alan İstanbul’dan esinlenerek, İngilizce’de “BETWEEN-ARASINDA” anlamını çağrıştıracak ‘TWEEN olarak değiştirdi. TWEEN’in yeni yüzünü kamuoyuna duyurmak amacıyla yapılan toplantıda konuşan Orka Group Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, TWEEN markasıyla Londra ve Tokyo gibi dünya moda başkentlerindeki etkinliklerini artırmayı planladıklarını söyledi. Bu amaçla TWEEN’in başına dünyaca ünlü Pierangelo ve ekibini getirdiklerini anlatan Orakçıoğlu, “Biz bu hedefe ulaşmak için tasarım ve üretim teknolojilerinde dünyanın 1 numaralı tasarımcısıyla çalışmaya başladık. Şu ana kadar 3 milyon dolarlık yatırım yaptık. TWEEN’deki değişim için Pierangelo ve ekibi 6 aydır durmadan çalışıyor. Pierangelo TWEEN’in koleksiyonunu oluştururken renklerin dilinden yararlandı. Renkler dünyanın her yerinde en kolay anlaşılır iletişim dilidir. Hazırlanan yeni koleksiyonumuzda her bir koleksiyon farklı renklerle ifade edildi” dedi. TWEEN’in üretim teknolojilerinde de bir çok yeniliğe imza attıklarını açıklayan Orakçıoğlu, “Pierangelo aynı zamanda iplik teknolojileri konusunda uzman bir tasarımcıdır. Osmanlı döneminde sultanların giydiği çok ince ve hafif oluşuyla bilinen moher isimli kumaşı, Pierangelo yeniden kullanmaya başladı. Kuru kalma özelliğiyle bilinen bu kumaşın üretimi için Türk ve Japon teknolojilerini bir araya getirerek çalışıyoruz. Yapıştırma pantolon da ilklerimizden biri” diye konuştu.
Toplantıda TWEEN’in yeni yüzü hakkında bilgi veren Pierangelo D’Agostin, “Türkiye benim yıllardır merak ettiğim ülkeler arasındaydı. Türkiye ve İstanbul, Geleneksel ile modern, Asya ile Avrupa, Bizans ile Osmanlı, Doğu ile Batı arasında bir köprü konumunda bulunuyor. TWEEN için Türkiye’ye geldiğimde bunu daha net gördüm. İstanbul çok kültürlülüğün başkenti ve dünya genelinde marka bir şehir. İstanbul, Doğu ile Batı’yı birbirine bağlayan bir köprü. Bende buradan yola çıkarak TWEEN’i BETWEEN gibi düşündüm. Yeni logo böylece ortaya çıktı” dedi. İstanbul’u Su ve Işık olarak tanımlayan D’Agostin, böyle bir coğrafi ve kültürel zenginliğin değerlendirilmesi gerektiğini söyledi. İstanbul’u uluslar arası bir marka olarak tanımlayan Orka Group Genel Koordinatörü Osman Arar ise “Bizler bu markanın gücünü markamıza yansıtmak istedik. TWEEN geleceği yakalamış bir marka haline geldi. Pierangelo’yla 5 yıllık bir anlaşma yaptık. Şuana kadar 350 parçalık ilk koleksiyonumuz oluştu” diye konuştu.