Eyüp’te dijital dünya…
Bu yılın en çok ses getiren interaktıf projelerinden ikisi, İnteraktıf Pazarlama Zirvesi’nde mercek altında. One-like; Efes Pilsen One Love Festival konuklarının, özel çipli bileklikleriyle festival deneyimlerini sosyal medyada paylaştıkları bir uygulama. Türkiye’de bir ilk olan proje sayesinde, festival sırasında one-like bileklikleriyle atılan post’lar, tam 1,2 milyon kez görüntülendi. Bu sene o sene; kullanıcıların bir web sitesi ve sohbet programı aracılığıyla arkadaşlarına eş zamanlı şaka yaptıkları eşsiz bir mekanizma. Bu sene o sene, 1 hafta içinde 1 milyon, 1 ay içinde de 4 milyon kullanıcıya ulaşarak, Türkiye’nin en başarılı viral kampanyalarından biri oldu.
Bu haberin videosunu izlemek için tıklayınız.
Güncel Haberler