Sakız sektörünün genç markası 7 Stick, yeni sezona dikkat çekici bir kampanyayla giriyor. Tüm reklam ve marka iletişimi çalışmalarını Twinsadhouse’un yürüttüğü 7 Stick, yenilikçi yaklaşımların azaldığı sakız kategorisinde cesur ambalaj tasarımları ve iletişim stratejileriyle dikkat çekiyor. ‘Y’ neslinin kodlarını taşıyan eğlenceli ve zeki bir marka kimliği yansıtan marka, sağlık vaadi olan “aspartamsız” özelliğini de ön plana alıyor.
Markanın yeni reklam filmi, 15-24 yaş grubunun özgün ve dışavurumcu, teknoloji tutkunu ve anti-mükemmeliyetçi tavırları göz önünde bulundurularak gerçekleştirildi.
Reklam filminde farklı hayat tarzlarına sahip dört gencin ‘mood’larını anlatan yüz ifadeleri, binlerce objenin ve çeşitli 7 Stick sakızlarının bir araya gelmesiyle oluşturuldu. “Kafana Göre Çiğne” sloganıyla, hem oluşan karakterlere, hem de farklı hayat tarzlarına gönderme yapıldı. Haftalarca süren titiz bir prodüksiyon çalışmasının ardından tamamlanan film, farklı bir animasyon örneği olarak reklam kuşaklarındaki yerini aldı.
KÜNYE
Reklamveren: Ceremony Gıda
Ajans: Twinsadhouse
Ajans Başkanı: Salih Kandemir
Yaratıcı Yönetmen: Sertaç Gümüşoğlu
Yaratıcı Grup: Salih Kandemir, Sertaç Gümüşoğlu, Barlas Kontaş, Erdem Mermer,
Sema Yontar
Strateji: Can Uludağ
Müşteri İlişkileri Ekibi: Berna Kandemir, Dilek Elidemir, Egemen Yoğurtçuoğlu
Yapım Şirketi: Code-Istanbul
Mecralar: TV, outdoor, instore, sosyal medya, dijital medya.