P&G, Londra Olimpiyatları’nda 150’yi aşkın sporcuyu destekliyor!
Dünya çapında Olimpiyat Sponsoru Procter & Gamble, Londra 2012 Olimpiyat Oyunlarında desteklemekte olduğu 150’den fazla sporcu listesini açıkladı. Milli sporculardan oluşan ekip, P&G’yi ve Prima, Ariel, Pantene, Head&Shoulders, Duracell ve Gillette gibi lider markaları temsil edecek. Sporcular P&G markalarının marka elçisi olarak çalışacaklar ve dünya genelinde dört milyondan fazla mağazada reklam ve perakende satış programında yer alacaklar. P&G marka kampanyaları arasında şunlar bulunuyor:
Gillette – “Her Gün Harika Bir Başlangıç” kampanyasına İsveçli tenis oyuncusu Roger Federer, İngiliz bisikletçi Sir Chris Hoy, Çinli Badminton oyuncusu Lin Dan ve ABD’li yüzücü Ryan Lochte katılıyor.
Ariel – “Ülkenizin Renklerinin Gururlu Koruyucusu” kampanyasına Milli Atlet Nevin Yanıt, Kenyalı maratoncu Catherine Ndereba ile Meksikalı pentatloncu Oscar Soto katılıyor.
Prima – “Bebeklerin Eşsiz Oyun Ruhuna Övgü” kampanyasına ABD’li plaj voleybolu oyuncusu Kerri Walsh Jennings ve İngiliz maratoncu Paula Radcliffe katılıyor.
Pantene – “Parlamaya Devam Et” kampanyasına Arjantinli tenis oyuncusu Gisela Dulko, Meksikalı dalışçı Paola Espinosa ve ABD’li yüzücü Natalie Coughin katılıyor.
P&G Global Pazarlama ve Marka Yönetimi Başkanı Mark Pritchard, “P&G ekibini dünyaya tanıtmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Dünya çapındaki sporcular şirket olarak bize ilham veren adanmışlık, tutku ve kararlılığı somutlaştırıyor” dedi. P&G’nin Türkiye’de Ariel markası ile desteklediği Milli Atlet Nevin Yanıt, marka elçisi olarak şunları söyledi: “Olimpiyat sporcuları olarak gerçekten diğer sporculara ilham verme fırsatımız var ve P&G ekibinin bir parçası olmak da bize bunu gerçekleştirmek için destek veriyor. P&G dünyanın her köşesinde günlük hayatta bir fark yaratıyor. Onların ekibinde olduğumu söyleyebilmekten çok mutluyum.” Dünya çapında 150’yi aşkın sporcuya destek vermenin yanı sıra P&G, Londra 2012 Olimpiyat Oyunları’ndaki etkinliğini, her sporcunun arkasındaki özel bir insanı takdir etmek için kullanıyor: Anneler. P&G, Olimpiyat Sporcularının annelerine, evlerinden uzakta olsalar da kendilerine evlerinde gibi hissedebilecekleri P&G Aile Evi’nde hizmet verecek ve burada Olimpiyat Sporcularının anneleri ve aileleri Olimpiyat Oyunları süresince dinlenip birlikte zaman geçirebilecekler. P&G aynı zamanda, sponsor olduğu sporcuların annelerinin çocuklarının yarışlarını izlemelerine de yardımcı olmak için destek sağlıyor.
P&G’nin Teşekkürler Anne kampanyası şirketin 175 yıllık tarihindeki en geniş kapsamlı kampanyası oluyor. Kampanya Nisan’dan Ağustos’a kadar birçok medya kanalı üzerinden hayata geçiriliyor. Kampanya kapsamında P&G, Olimpiyat Sporcularının Annelerinin gözünden, bir Olimpiyat Sporcusu yetiştirmek için nelere katlanmak gerektiğini anlatan bir dizi video çekimi hazırladı. Kampanya aynı zamanda 4 milyondan fazla mağazada ve P&G’nin yerel genç sporcu programlarını desteklemek için satışlarının bir kısmını ayırma ve Prima, Ariel, Gillette and Pantene gibi şirketin lider markalarından bağış sağlama sözü üzerinden hayata geçiriliyor.
Güncel Haberler