AKare, Autoshow 2017’nin iletişimini üstlendi
Avrupa’nın en büyük uluslararası otomotiv fuarları arasında yer alan ve otomotiv sektörünün gelişmesinde önemli pay sahibi olan İstanbul Autoshow 2017, bütünleşik pazarlama ve sponsorluk iletişimi alanlarındaki tüm faaliyetlerini, AKare İletişim Yönetimi’ne teslim etti.
Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) desteği ile 2 yılda bir düzenlenen ve uluslararası arenada büyük bir prestije sahip olan İstanbul Autoshow 2017, 21-30 Nisan 2017 tarihleri arasında TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde, 16’ncı kez otomobil tutkunları ile buluşacak.
ODD bünyesinde yer alan otomotiv markalarının yanı sıra, aksesuar ve yan sanayi firmaları, sivil toplum örgütleri ve basın kuruluşlarının büyük ilgisi ile düzenlenecek olan, Türkiye’nin en büyük otomotiv organizasyonu İstanbul Autoshow 2017’nin bütünleşik pazarlama ve sponsorluk iletişimi faaliyetlerini, AKare İletişim Yönetimi üstlendi.
‘Stratejik İletişim Yönetimi’ temel tandansı ve ‘AKare İnovatif Çözümler’ çatısı altında ulusal ve çok uluslu sayısız markaya katma değer yaratan AKare İletişim Yönetimi’nin müşteri portföyünde; teknoloji, telekomünikasyon, gayrimenkul, AVM, turizm, otomotiv gibi sektörlerde faaliyet gösteren şirketler yer alıyor. Ajans kendisini; bütünleşik pazarlama iletişimi, etkinlik yönetimi, uygulamalı içerik üretimi tabanlı dijital mecra yönetimi, sponsorluk iletişimi yönetimi ve spor iletişimi alanlarındaki özgün çalışmaları ile farklılaştırıyor.