“Görünmeyeni Muteber Kılmak; İtibar Yönetimi’ adlı kitap raflarda
Türkiye İtibar Zirvesi ve Türkiye İtibar Endeksi projelerinin yaratıcısı, İletişim Danışmanı Ertan Acar’ın İtibar Atölyesi Kitaplığı ve Kerasus Yayıncılık işbirliği ile hazırlanan ‘Görünmeyeni Muteber Kılmak; İtibar Yönetimi’ adlı kitabı raflardaki yerini aldı. Uzun yıllar gazetecilik ve iletişim danışmanlığı alanında kariyer yapan yazar Ertan Acar, çeşitli yayın organlarına yayınlanmış makalelerini biraraya getirilerek hazırladığı kitabıyla araştırmaları ve iletişim alanında 20 yılı aşan tecrübesi sonucu elde ettiği bilgi birikimini, ustalararından ve deneyimlerinden öğrendiklerini hem iş dünyası hem de iletişim danışmanlığı alanında kariyer yapmak isteyen meslektaşları ile paylaşmak istemiş. İtibar Atölyesi Kitaplığı ve Kerasus Yayıncılık işbirliği ile hazırlanan ve başta DNR, Remzi Kitap Evi, Dost Kitap Evi, İnkilap Kitap Evi, Kitapyurdu ve İdeefixe’deki raflarda yerini alan ‘Görünmeyeni Muteber Kılmak; İtibar Yönetimi’ adlı kitapta, mesleğinde 20 yıllı aşan deneyim ve tecrübesini derin araştırmalar ve gözlemler sonucunda elde ettiği bilgi birikimi ile uzun bir zaman aralığında yoğuran Ertan Acar, itibarın ‘Ne olduğu’, ‘Nasıl yönetileceği’ ve ‘Nasıl ölçümleneceği’ne dair ipuçlarını kısa ve öz bir biçimde sunuyor.‘Görünmeyeni Muteber Kılmak; İtibar Yönetimi’ adlı kitap; “İtibarın Yol Haritası”, “Siyasette İtibar”, “Şirketlerde İtibar” ve “Dijital Ortamda İtibar” başlıklı 4 farklı bölümden oluşuyor.