Dove, “Aynaya bakıp, ne kadar da anneme benziyorum” diyen kadınlara daha fazlası var diyor: “Sadece gözleriniz, gülüşünüz değil; özgüven de annelerden kızlarına aktarılan bir mirastır.” Bedeniyle barışık kadınların fiziksel özgüveni daha yüksek kızlar yetiştirdiğine inanan Dove, yeni filmiyle anne-kız ilişkisini özgüven boyutu ile ele alıyor.
Dove’un Miras filminde yer alan örnekler, annelerden kızlara geçen güzellik algısının temelinde özgüven duygusunun yattığını açıkça ortaya koyuyor. Yani güzellik aslında bir özgüven meselesi! Ve fiziksel özgüven kızlara annelerinden kalan bir miras. Tam da bu yüzden kendi ile barışık ve sahip olduğu fiziksel özellikleri olduğu gibi kabul eden annelerin kızları da kendilerini olduğu gibi seviyor. Özgüvenli annelerin kızları da özgüvenli oluyor ve hayata bakışlarının her alanına yansıyan bu özgüven, dış görünüşlerinden duydukları memnuniyeti de etkiliyor. Yeni filmiyle Dove kadınlara, kendilerini oldukları gibi sevmeleri için çağrıda bulunuyor ve #bizböylegüzeliz diyor.
Kampanya Künyesi:
Reklamveren: Dove / Unilever
Reklamveren Temsilcileri: Nazlı Malatyalı Yılmaz, Kübra Kandemir, Selin Güneş
Reklam Ajansı: Ogilvy & Mather
Yaratıcı Yönetmen: Selim Ünlüsoy
Yaratıcı Ekip: Erşan Develier, Burcu Günister
Müşteri İlişkileri: Murat Derman, Önder Işkın, Simge Özgülenç
Ajans Yapımcısı: Fulya Akay, Begüm Özkul
Yapım Şirketi: Voynn
Yönetmen: Emre Başaran
Yapımcı: Helin Kuşman, Ayşegül Okul