Migros, “Tam Bana Göre” adını verdiği kişiye özel indirim uygulamasını bir online reklam filmiyle duyurdu. Uygulamaya göre, Money Club Kart sahibi olan Migros müşterileri, geçmiş alışveriş alışkanlıklarından yola çıkılarak sunulan kişiye özel indirimler ve Money Puan’lar kazanıyor. Böylece birikim yaparak aile bütçelerine de katkıda bulunuyorlar.
Uygulamanın duyurulduğu reklam filminde, pozitif düşünceyle evrenden olumlu yanıt alarak istediğini elde etme ve nihai mutluluğa ulaşma akımının parodisi yapılıyor. Buna bağlı olarak filmde tüketiciler ve “yaşam guruları”, düşünce gücüyle indirim kazandıklarını, birikim yaptıklarını ve arkalarında onları çok iyi tanıyan bir isim olduklarını anlatıyorlar. Reklam filmi Plasenta Conversation Agency imzası taşıyor.