Epica Awards 2016’nın Grand Prix’leri
Bu yıl 30’uncu yaşını kutlayan uluslararası reklamcılık yarışması Epica Awards 2016 sona erdi. Bu yılın Grand Prix ödülleri Belçika, Hollanda, Birleşik Krallık, Norveç ve Fransa’ya gitti. Yılın Network’ü 12 altın toplam 49 ödülle Leo Burnett olurken, Yılın Ajansı 1 altın toplam 19 ödül kazanan BBDO New York seçildi. Yılın Bağımsız Ajansı 4 altın toplam 9 ödülle Norveç’ten TRY ajansı oldu. Amerika Birleşik Devletleri ise 12 altın toplam 69 ödülle en çok ödül alan ülke oldu.
İşte Epica Awards 2016’nın Grand Prix’leri…
Reklam: “Brad is Single”
Ajans: TRY
Kategori: Basılı
Reklamveren: Norwegian
Ülke: Norveç
https://www.youtube.com/watch?v=_YDXGeIGUwQ&feature=youtu.be
Reklam: “Doors of Thrones”
Ajans: Publicis London
Kategori: Outdoor
Reklamveren: Tourism Ireland
Ülke: Birleşik Krallık
https://www.youtube.com/watch?v=0MaNBVPNxsw
Reklam: “Simplified Stories”
Ajans: DDB Brussels
Kategori: Tasarım
Reklamveren: Alzheimerliga
Ülke: Belçika
https://www.youtube.com/watch?v=ABz2m0olmPg
Reklam: “KENZO WORLD”
Ajans: KENZO PARFUMS
Kategori: Film
Reklamveren: KENZO PARFUMS
Ülke: Fransa
https://www.youtube.com/watch?v=_lmGaliiP7M&feature=youtu.be
Reklam: “The Next Rembrandt”
Ajans: J. Walter Thompson Amsterdam
Kategori: Dijital
Reklamveren: ING
Ülke: Hollanda