Mövenpick Hotels & Resorts’un logosu yenilendi…
Zürih’teki ilk restoranının açılışıyla 1948 yılında kurulan Mövenpick markası; gurme yiyecekler, şarap ve Mövenpick ailesinin en büyük üyesi olan otel işletmeleri ile dünya çapında büyümeye devam ediyor. Mövenpick Hotels & Resorts portföyünün gelişmesiyle, bugünün Mövenpick Otelleri’nde sunulan kalite, kişiye özel hizmet ve verimlilik anlayışının yansıtılacağı yeni bir kurumsal kimliğe ihtiyaç duyuldu.
Londra’nın stratejik marka tasarım ajansı “Bulletproof” yeni kurumsal kimliğin oluşturulmasıyla ilgili brifingin ardından ilham almak için Mövenpick’in köklerine döndü. Firmanın kurucusu Ueli Prager, martıların basit, zarif ama etkili hareketlerinden esinlenerek Almanca’da martı anlamına gelen “Möwe” kelimesini kullanarak markayı adlandırmış ve o zamandan beri logosunda bir kuş formu hep bulunmuş. Bulletproof bu öğeden yola çıkıp logoya yeni bir derinlik ve hareket katarak daha net ve modern bir yazı karakteri ile çağdaş Mövenpick kurumsal renklerini bir araya getirdi.
Bulletproof yetkilileri logoyla ilgili olarak “Markanın kuruluşundan bu yana farklı formlarda kullanılan kuş simgesi, gücünü yeni logoda da göstermeye devam ediyor. Görsel kimlikte yer alan kuşun zarif kanat çizgileri markanın mimarisini oluştururken aynı zamanda Mövenpick’in ayrıcalıklı dünyasının kapılarını aralıyor. Markaya hayat veren Mövenpick’in kurumsal kırmızısının yanı sıra kullanılan cesur ara renkler otel broşürlerine ve iletişimine canlılık ve çeşitlilik katıyor” dedi.