Türkiye gibi peynir konusunda uzman ve bir o kadar da farklı damak tatlarına sahip bir ülkeye yepyeni bir peynir alışkanlığı kazandıran ve milyonlarca insanı aynı peynir tadında buluşturan Sütaş Süzme, yepyeni iletişimi ile ekranlarda yerini aldı.
Sütaş Süzme’nin yaratıcısı Sütaş, yeni reklam filminde de 7’den 70’e herkesi Sütaş Süzme lezzetinde buluşturduğunun altını çiziyor. Yeni iletişim kampanyasını “Seviyorsak Sebebi Çok, Sütaş Süzme Gibisi Yok” sloganıyla kurgulayan Sütaş, Türkiye’de en çok tercih edilen, en çok haneye giren peynir markası olan Sütaş Süzme’nin neden bu kadar sevildiğini, Türkiye’nin sevilen türküsü ‘Çemberimde Gül Oya’nın ezgileri eşliğinde sıcak bir tonda anlatıyor.
Happy People Project imzasını taşıyan yeni iletişim kampanyasının prodüksiyonunu Peri İstanbul yaparken, reklam filminin yönetmenliğini ise Barış Kaya üstlendi.
Reklam Filminin Künyesi:
Reklamveren: Sütaş Süzme
Reklamveren Temsilcileri: Eylem Karakaş Soyluoğlu, Duygu Çalımlı Bağbaşlıoğlu, Vildan Sönmez
Müşteri Prodüktörü: Kağan Yağcı
Reklam Ajansı: Happy People Project
Yaratıcı Grup: Yaşar Akbaş, Yavuzhan Gel, Atilla Karabay, Cemre Tutar, Yasin Yaylı, Köksal Karabulut
Stratejik Planlama: Emel Göker, Mert Soyal, N. Özlem Akbaş, Zeynep Milli
Müşteri İlişkileri: Orçun Onural, Meltem Gençkırlı, Nagihan Ahlatcı, Duygu Gedik, Deniz Yavuz Yüksel
Ajans Prodüktörü: Begüm Baran, Ezgi Soysal
Yapım Şirketi- Yapımcı: Peri İstanbul-Burak Ozan
Yönetmen: Barış Kaya
Post Prodüksiyon: İmaj
Müzik: Jingle House
Medya Ajansı: People Initiative