
Henkel Türkiye yatırımlarını büyütüyor…
Schwarzkopf, Palette, Gliss, Syoss, Taft, Diadermine ve Fa gibi markaları bünyesinde barındıran Henkel, son olarak Blendax’ı satın alarak saç bakım ürünleri portföyünü güçlendirdi.
Söz konusu yatırım hamlesinin Türkiye’de yapılmasının en büyük nedenlerinden biri ise “Şampuan pazarının ülkemizde gösterdiği büyüme trendi ve Henkel’in bu gelişmeye aynı şekilde büyüyerek karşılık vermesi” olarak açıklandı. Tüm bu gelişmelerin ışığında 2004 yılından bu yana on iki kere tüm dünyadaki Henkel’ler içinde güzellik ve bakım kategorisinde “Yılın En Başarılı Ülkesi” ödülüne aday gösterilen Henkel Türkiye, altı kez bu ödülü almayı başardı.
Henkel Yürütme Kurulu Başkanı Hasan Alemdar, “Henkel, 2020 ve sonrası için belirlediği stratejilerde büyümeye büyük önem veriyor. Büyümenin yönetilmesinde, şirketin yeni yol planında; müşteri ve tüketici merkezli yaklaşım, dijitalleşme, inovatif marka ve teknolojiler var” diye konuştu.