Gençlerin kalbini kazanan markalar İPZ’de açıklanıyor!
Markalar her geçen gün sosyal medyada daha da aktif yer alıyor. Dijital entegrasyon başarılı bir kampanyanın neredeyse vazgeçilmezi haline geldi. Peki gençler bu kampanyaları nasıl görüyor? Bu defa gençler markalara not veriyor? Hangi markalar yeni neslin gözünde geçer not aldı? İPZ Karne Günü’nde gençlerin nabzını tutabilen markaları gençlerin yorumlarıyla dinleyeceğiz. Farklı demografik özelliklere sahip 100 öğrenci iki ay boyunca oyladığı ve dijital entegrasyon ve Facebook uygulaması olmak üzere iki ayrı kategoride değerlendirdiği markalar İPZ’de Karne Günü oturumunda notlarını alıyor. Oturumda 10 genç sahnede en yüksek oy olan beş işi değerlendirecek. Bu beş taneden 2 tanesi de “dijital entegrasyon” ve “Facebook” kategorilerinde ödüllendirilecek.
Güncel Haberler