Global isimler dijital dünyayı anlatacak!
İnteraktif dünya bir mecra olmanın ötesine geçti; yüksek ekonomik değere sahip bir ekosistem halini aldı. İPZ’12 interaktivitenin ekonomik değerini ve tüm bileşenlerini sahneye çıkarıyor. İPZ 2012’de, 19 ve 20 Eylül tarihlerinde İstanbul Kongre Merkezi’nde, iki tam gün boyunca internet mecrasının “ekonomik değer yaratan” tüm bileşenleri konuşulacak. İnteraktif yatırımları, bu yatırımların geri dönüşü ve interaktif pazarlamanın ekonomiye doğrudan katkısı, sayısal sonuçlarla iş dünyasının dikkatine sunulacak. İPZ’12; interaktif pazarlamanın artık sadece pazarlama profesyonelleri tarafından değil, üst yönetim katmanları tarafından da konuşulan, tartışılan bir disiplin haline geldiğini vurgulanacak. Bu önemli zirvede dünyaca ünlü pek çok keynote speaker katılımcılara dijital dünyadaki son trendleri anlatacak.
Düne kadar internete bağlanmak için sadece masaüstü bilgisayarını kullanan internet kullanıcılarının hayatına son yıllarda birçok farklı cihaz girdi. Akıllı telefonlar, tabletler, internete bağlanan televizyonlar… Peki, siz bu yeni cihazları kullanarak tüketici deneyimi yaratmaya çalışırken, alet çantanızda neler olması gerektiğini biliyor musunuz? Bu sunumda Viacom Media Network Global Dijital Medya Yöneticisi Aaron Harmon, hiçbir masaüstü bilgisayarına ihtiyaç olmadan, hatta hiç kod yazmadan mobil deneyim yaratmanın yollarını paylaşıyor olacak.
Instagram’dan neler öğrendik?
Dünyada 3,5 milyar kameralı cep telefonu olduğunu biliyor muydunuz? Peki ya Facebook’a saniyede 3000 fotoğraf yüklediğini? Instagram, sadece 13 ayda 13 milyon kullanıcıya ulaştı. The New Yorker Yazarı Philip Gourevitch’ın dediği gibi, “Artık herkesin elinde fotoğraf delisi haline geldiği, çekilen her fotoğrafın paylaşılmak zorunda olduğu bir dönemde yaşıyoruz”. Dünyanın en tanınmış ajanslarından biri olan R/GA’de İçerik Stratejisti olarak çalışan ve kendisi de sıkı bir Instagram’cı olan Kristen Joy Watts, İPZ’de yapacağı konuşmada mobil fotoğrafçılığın yükselişinin iletişim dünyasını nasıl etkilediğini, tüketicinin çektiği fotoğraflarla çevresi ve markalarla nasıl iletişim kurduğunu anlatacak. Bunun yanı sıra Watts’ın konuşmasında Dünya çapında hayata geçirilen başarılı Instagram case study’lerini dinleyeceğiz.
Bugüne kadar tüketicinin “dikkatini” çekmek markalar için hiç bu kadar önemli olmamıştı. Hatta artık tüketicinin ilgisi markalar için bir “kıt kaynak” haline geldi. Peki, tüketicinin ilgisini çekmek için tam olarak ne yapmak gerekiyor? İPZ’12 Ana Konuşmacılarından Socialflow Araştırma Geliştirme başkan Yardımcısı Gilad Lotan’a göre tüketici ancak kendisini anlayan markalara ilgi gösteriyor. Tüketiciyi anlamak ise “topluluğun ruhuna” hakim olmaktan, topluluklar arasındaki bilgi akışını izlemekten geçiyor. Yani “data akışından”. Sosyal medyada üretilen birçok içerik, üretildiğinden çok daha hızlı bir şekilde tüketilirken, Gilad Lotan, tüketici için değerli ve kalıcı içerik üretmenin yollarını anlatacak.
Sosyal ağlarda markaların etkinlik ölçümü!
Sosyal medya kullanıcılarına hızlı bir rapor: Yeni oluşan güncel trendler neler? Bir markanın perspektifinden sosyal medyayı nasıl analiz etmek gerekiyor? Hangi ölçümleri kullanmalı, kullanıcıların sadakatini nasıl sağlamalı? Bu soruların cevabını Socialbakers Kurucu Ortak & Genel Müdürü Lukas Maixner veriyor.
Pixelplus, zirve kapsamında Badgeville’de Producer olarak görev yapan Kevin Tucker’ı sizlerle buluşturuyor. Kevin Tucker, gamification olarak bilinen gelişen pazarlama yönteminden bahsedecek ve Samsung, American Express gibi markaların ve Dr. Mehmet Öz’ün kullanıcıları nasıl motive ettiğini ve tüketicileri ile etkileşim sağladıklarını anlatacak. Global markaların oyunlaştırma sayesinde güçlü pazarlama değerleri yakalamak ve sonuçları ölçümlemek için nelere ihtiyacı olduğunu öğrenmek ve oyunlaştırmanın Türkiye pazarına sağlayacağı katkıları keşfetmek için kaçırılmaması gereken bir sunum…
Bu haberin videosunu izlemek için tıklayınız.