Gençliğin kalbine gidilen yol İPZ Youth’da paylaşılacak
Bu yıl yedincisi gerçekleşecek olan İPZ’nin ikinci gününde gençlik konuşulacak. Marketing Türkiye işbirliğiyle Youth Republic’in düzenleyeceği İPZ Youth & Teen, en güncel araştırma ve trendlerle gençlik pazarına ışık tutacak. Beş ana başlıkta gençliğin kalbine giden yolu keşfetmenin sırları, gençlik konusunda uzman olan ve sektörünün önde gelen isimleriyle İPZ Youth’da paylaşılacak. Youth Republic Ajans Başkanı Serhat Gürcü’nün Youth Republic grup şirketi olan gençlik araştırmaları ve trendleri uzmanı Youth Insight’ın gerçekleştirmekte olduğu tüm araştırma ve trend raporlarının anahtar noktalarını katılımcılarla paylaşacağı konuşmasında Youth Marketing’den Teen Marketing’e tam bir özet yaparak gençlerin markarlarla kurduğu etkileşimin yapısal değişimi anlatılacak. Ayrıca Youth Insight’ın, Sia Insight ortaklığı ile 2012’nin son çeyreğinde Türkiye genelinde 4.300 gencin katılımıyla gerçekleşen Türkiye’nin ilk Gençlik Medya Tüketim Araştırmasının çarpıcı sonuçları ilk defa bu sunumda paylaşılacak.
Gençlik/diziler: Arkası bugün
Diziler artık gençleri sosyal medyada yakalıyor, sosyal medyada en çok konuşulan dizilerin sırrı ne? Tutan gençlik dizileri nasıl yazılıyor? Rating rekorlarını gençlerin dikkatini çeken hangi hikayeler getiriyor? Gençlerin ilgisini sezonlar boyu yüksek tutmayı başaran dizilerin yazarlarının yöntemleri neler? Bu yöntemleri gençlik markalarının iletişimlerine uyarlamak mümkün mü? Genç izleyici ve yazarları aynı platformda konuşturan sosyal medya interaktif bir üretim sürecinin başlamasına neden oldu. Peki gençlerin izlediği diziler sosyal medyayı nasıl kullanıyor? Bu soruları Muhteşem Yüzyıl, Kavak Yelleri, Küçük Sırlar gibi dizilerin yapımcısı Timur Savcı cevaplayacak.
Gençlik/ mekan: Check-ining
Gençlerin Gittiği Mekanların Ruhu markaları nasıl etkiliyor? Gençlerin uğrak yerleri, binlerce mekan arasından seçip gittikleri, vazgeçemedikleri yerlerin sırrı ne? Üzerlerine giydiklerini her sezon değiştiren gençler gittikleri mekanları neden değiştiremiyor? Bu mekanlar gençlik trendlerini nasıl yaşatıyorlar? Bu mekanlarda markalar için yatan fırsatlar neler? İşletmecilerinden dinleyelim…
Gençlik / Müzik trendleri 2012
Youth Republic, Youth Insight, Bigumigu İletişim Trendleri ve Marketing Türkiye dergisi tarafından hazırlanan “Gençlik Trendleri Raporları”nın ilki Mayıs ayında yayınlandı. “Gençlik ve Müzik Trendleri” raporu müzik sektöründe son dönemde yaşanan gelişmeleri, trendleri ve Türk gençliğinin değişen müzik dinleme alışkanlıklarını mercek altına aldı. İPZ ’12 kapsamında aktarılacak raporda “Müzik albümlerinin yeniden tanımlanması”, “Müzikte yeni tanıtım yöntemleri”, “Etkinlik ve konser trendleri”, “Sosyal medya ve müzik” gibi farklı başlıklarda dünyada hayata geçirilen farklı projeler detaylarıyla paylaşılacak.
Karne günü
100 genç markaların dijital kampanyalarını değerlendirdi. Markalar her geçen gün sosyal medyada daha da aktif yer alıyor. Dijital entegrasyon başarılı bir kampanyanın neredeyse vazgeçilmezi haline geldi. Peki gençler bu kampanyaları nasıl görüyor? Bu defa gençler markalara not veriyor? Hangi markalar yeni neslin gözünde geçer not aldı? Gençlerin nabzını tutabilen markaları gençlerin yorumlarıyla dinleyeceğiz.
Bu haberin videosunu izlemek için tıklayınız.
Güncel Haberler