21 milyon dolar bütçeli Türkiye tanıtım kampanyası başladı…
Terör saldırıları ve 15 Temmuz darbe girişimi sonrasında dış basında Türkiye ile ilgili çıkan yanlı haberler gündemi uzun süredir meşgul ediyor. Bu görüşten yola çıkan TİM, Ekonomi Bakanlığı öncülüğünde, Türkiye İhracatçılar Meclisi koordinasyonu ve Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği işbirliği ile Ağustos ayından bu yana hazırlıklarını sürdürdüğü Türkiye İmaj Kampanyası için düğmeye bastı. Çalışmanın toplam bütçesi 21 milyon dolar olarak belirlenirken bu bütçenin büyük bir kısmına TİM ve TOBB kaynak oluşturdu. İmaj kampanyasında, Türkiye ofisleri bulunan global markaların yöneticileri, neden Türkiye’de faaliyet gösterdiklerini anlatıyor…
Temel mesajı Güven-İnan-Kazan olarak belirlenen, kreatif süreçlerini Saffron Brand Consultants’ın Türkiye ayağını oluşturan Brand is You’nun yürüttüğü Türkiye İmaj Kampanyası’nın PR çalışmalarını Ketchum Network’e dahil olan Bersay sürdürüyor. Projenin medya ajansı ise Up Co ve Global Connection.
Gücünü ve potansiyelini keşfet!
“Turkey Discover the Potential” (Türkiye, gücünü ve potansiyelini keşfet) başlığı altında 2014’ten bu yana hem yurt içinde hem de yurt dışında tüm dünyayla paylaşılan kampanya, paydaşları ülkemizin gücünü anlamaya, Türkiye’de kendi potansiyellerini keşfetmeye ve Türkiye’nin hikayesine ortak olmaya davet ediyor. TİM, oluşturulan bu ortak dilin ülkenin geleceğini inşa etmesinde önemli bir taşıyıcı unsur olduğuna inandıklarını belirtiyor.
İşte o kampanyalar…