Dünyanın lider ambalajlı su markası Nestlé Pure Life’ın “Annemden Bana” reklam filmi yayına girdi. Güliz Ayla’nın “Olmazsan olmaz” adlı şarkısının aranjesiyle dikkat çeken film, annelerin çocuklarıyla birlikte geçirdikleri keyifli anları ekrana taşıyor. Nestlé Pure Life, kampanya ile saflık ve kalite vurgusu yaparak “sağlıklı aile hidrasyonu” misyonunun öncüsü annelere ulaşmayı hedefliyor.
Başarıyla devam eden “Annemden Bana” kampanyası, kadınların annelerinde eleştirdikleri bazı özellikleri, ilerleyen yaşlarda kendilerinde görmeleri iç görüsünden yola çıkıyor. Kampanyada kadınların annelerinden aldıkları iyi özelliklere değinen Nestlé Pure Life, “Anneme benzemekten gurur duyuyorum” dedirtmeyi amaçlıyor.
KÜNYE:
Reklamveren Nestlé Waters Türkiye
Reklamveren Yetkilileri Tolga Ünvan, Melike Karagöz, Begüm Hersek
Kreatif Ajans (Global Versiyon) : Publicis Nurun
Dijital Ajans (Re-Production): Project House
Project House Kreatif Direktör: Serhan Acar
Project House Sr. Metin Yazarı: Umut Karacaoğlu
Project House Sr. Art Direktör: Kemal Murat Hersan
Project House Marka Ekibi: Burtay Baştufan, Birol Ecevit
Project House Sosyal Medya Uzmanı: Ezgi Paydaş
Project House Ajans Prodüktörü: Volkan Alkan
Müzik: 3K1A
Post Prodüksiyon: Müşterek Film İşleri
Medya Planlama: Group M