Erdem Tolon, Nielsen Orta Avrupa İş Geliştirme Direktörü olarak atandı
2002 yılında Koç Üniversitesi Ekonomi Bölümü’nü tamamlayan Erdem Tolon, 2004 yılında Norwegian School of Economics Üniversitesi’nde işletme alanında master derecesi aldı. Kariyerine Nielsen’de 2005 yılında pazarlama uzmanı olarak başlayan Tolon, 2007 yılında pazarlama müdürü ve 2012 yılında Nielsen medya genel müdürü olarak devam etti.
Televizyon, radyo, basın, sinema, outdoor ve dijital mecra medya ölçümlemeleri konularındaki bilgisiyle Nielsen’in Türkiye’de büyümesine katma değer sağlayan Tolon, başarı yönetimine ek olarak Nielsen’in sektörde medya ve araştırma alanında ön planda yer almasını sağladı.
Nielsen Türkiye’nin dijital dönüşümüne çok değerli katkılar sağlayan Tolon, 2017 yılında Digital Ad Ratings çözümünü hayata geçirerek dijital mecralarda kampanyalara ait ratinglerin belirlenmesine yönelik çalışmanın Türkiye’de hayata geçmesini sağladı.
Nielsen Türkiye yönetim ekibinin önemli isimlerinden olan Erdem Tolon, Mart 2017 itibarıyla Nielsen Media Research Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığı görevine ek olarak Türkiye, Polonya, Çek Cumhuriyeti, Slovakya ve Macaristan’ın aralarında bulunduğu CEE Bölgesi İş Geliştirme Direktörü Sorumluluğu’na getirildi.