Fiat Türkiye, People Initiative, Zer Dijital ve Show TV iş birliğinde ülkemizde bir ilk gerçekleştirilerek TV izleyicilerine unutulmaz bir ikinci ekran deneyimi yaşatıldı. Milyonların severek izlediği “İçerde” dizisinin, Bensu Soral tarafından canlandırılan, en önemli karakterlerinden Melek’in vurulma sahnesinin sırrı Fiat ile çözüldü. Diziye damgasını vuran final sahnesinde Melek’i kimin vurduğunu, sadece sahneyi cep telefonlarıyla Shazam’latan izleyiciler görebildi. Fiat’ın “Ezber Bozan Final” çalışması TV’de final sahnesi ile eşzamanlı olarak 53 bin 700 defa Shazam’latıldı. İzleyiciler 360 derece kamerayla çekilen final sahnesinin içerisine girerek “İçerde” dizisine dahil olma deneyimi yaşadı. Bu çalışma ile anlık olarak gerçekleştirilen ikinci ekran deneyiminde Türkiye ve Avrupa rekoru kırıldı. TV’de sahneyi kaçıranlar ve diziyi internet üzerinden izleyenler de unutulmadı. Final sahnesinin hemen ardından Fiat Türkiye’nin tüm sosyal medya hesaplarından ve İçerde’nin Youtube hesabından final sahnesinin 360 derece video versiyonu izleyicilerle buluşturuldu.
https://www.facebook.com/FIATTurkiye/videos/10154768081633773/
KÜNYE:
Reklamveren: FIAT Türkiye
FIAT Türkiye Pazarlama İletişim Müdürü: Melike Güleli
Reklamveren Ekibi: Kerem Yosuntaş, Halil Söyler, İpek Mete
Medya Ajansı: People Initiative
Ajans Marka Grup Direktörü: Barış Türer
Ajans Stratejik Planlama Direktörü : Ulaş Bozan
Ajans Marka Ekibi: Oya Kaya, Kemal Akkanat
Yayıncı Kuruluş: Show TV
Ciner Medya 360 Projeler Koordinatörü: Ferhat Er
Dijital Ajans: Zer Dijital
Dijital Ajans Marka Yöneticisi: Nazlı Kurşunoğlu
Dijital Marka Ekibi: Onur Yazkan, Kerem Gümüşsoy, Berkay Yılmaz
Sosyal Medya Ajansı: Voden
Sosyal Medya Ajansı Ekibi:Elif Olcaytu,Yağmur Sarıoğlu,Nazlıcan Toktamış
Kreatif Ajans: Leo Burnett
Kreatif Ajans Ekibi: Burcu Taşdelen, Sıla Çavuşoğlu, Bengi Özkoca