Müşteri deneyiminin en iyileri XCO 2017’de
Heyecan dorukta… Marketing Türkiye’nin bu yıl ikincisini gerçekleştireceği Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi’ne (XCO) sayılı günler kaldı. Gerçek hayatta “Müşteri Deneyimi” olgusunu iş dünyasından profesyonellerle buluşturan etkinlik, 17 Mayıs Çarşamba günü Kemer Country Club’da gerçekleşecek. “Özgün Müşteri Deneyimi” ve “Kusursuz Deneyim Tasarımı” konularının ele alınacağı zirvenin akşamında müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar da A.L.F.A. Awards töreninde ödüllerine kavuşacak.
Farklı bir konferans deneyimi: Deneyimi Deneyimleyin
Ortak payda “Deneyim”
“Kullanıcı Deneyimi/UX” ve “Müşteri Deneyimi/CX” bir pazarlama disiplini olarak yükseliyorken kavramı doğru ve hak ettiği gibi kullanıyor muyuz?
İyi bir deneyim nasıl yaratılır?
Müşteri Deneyimi, firmaların müşterileriyle içinde bulundukları ilişki boyunca yaşadıkları etkileşimin sonucu ortaya çıkan algının bütünüdür.
Müşterinin firmaya dokunduğu her nokta, çevresel faktörler ve müşteri deneyim sürecinin her aşaması bu algıya katkıda bulunuyor.
- Mükemmel bir deneyimin temel parametreleri nelerdir
- Deneyim yaratım süreci nasıl tasarlanıyor?
- İyi bir hikâye deneyimin başlangıç noktasıysa iyi hikâyeyi nasıl yazacağız?
- UX Deneyimi Pratikleri için workshop’lar
XCO’da neler konuşulacak?
- X kuşağının alışveriş alışkanlıkları
- Y ve Z’nin finans ve yatırım alışkanlıkları
- Değişen kamu hizmeti deneyimi
- Shopper marketing
- Seyahat topluluğu ve gezgin deneyimi
- Mükemmel e-ticaret deneyimi ve de sürdürülebilir öğrenmede veri analitiği,
- Değişen tüketici beklentileri ve kurumsal deneyim kültürü
XCO Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi’nde konuşulacak.
Deneyimin ustaları deneyimlerini paylaşacak
Ryan Hart / Forrester Research Asya Pasifik Pazarları Uzmanı Analist
Singapur merkezli Analiz Uzmanı Ryan Hart, Asya Pasifik bölgesinde Müşteri Deneyimi alanındaki profesyonellere hizmet veriyor. Çokuluslu şirketlerde 15 yıllık deneyime sahip olan Hart, Forester öncesinde Infosys Lodestone şirketinde dijital dönüşüm ve SapientNitro şirketinde finansal hizmet uygulamaları alanında çalıştı. Hart’ın uzmanlık alanları arasında; müşteri merkezli deneyim tasarımı, mobilite, deneyim yaratma, yerelleştirme, markalaştırma, organizasyonel dönüşüm ve dijital erişim gibi konular bulunuyor.
Yakup Bayrak / SHERPA Kurucu Başkanı
SHERPA Kurucu Başkanı Yakup Bayrak, Türkiye’nin ilk internet girişimlerinden Akampus.com ile başladığı profesyonel kariyerini, dijital dünyada geçirdiği 14 yılı aşkın süre içinde Pure New Media ve Bilge Adam gibi şirketlerde üst düzey yöneticilik deneyimleriyle zenginleştirdi. 2009 yılında ilk girişimi KeyFruit’u kurduktan sonra 2013’te tasarım stüdyosu SHERPA’yı, peşi sıra Türkiye’nin ilk Growth Hacking girişimi DAM Growth Hackers, terzi işi workshoplar tasarlayan Dijital Stüdyo’yu ve girişimci dostu girişim Ciz.io’yu kurdu.
Akan Abdula / Future Bright Grup Yönetici Ortağı
2012’de FutureBright’ı kuran Akan Abdula, küresel şirketlerin domine ettiği bir sektöre giriş yaptı. Bugün Türkiye’nin en hızlı büyüyen şirketleri arasında yer alan FutureBright’ın portföyünde 250’nin üzerinde marka bulunuyor. FutureBright 2016 yılında dünyaca ünlü Olson Zaltman & Associates’in dokuzuncu küresel ortağı oldu. TED ve Intel TechTalks’un konuşmacısı Akan’ın 2012 yılında üç kişi ile başladığı serüveni şu an 105 kişi olarak devam ediyor.