Facebook, kapak videosu özelliğini test ediyor
İşletmelere her zaman destek olmanın yollarını arayan sosyal ağ Facebook, sayfa sahiplerinin kapak fotoğrafı yerine kapak videosu yükleyebileceği bir özelliği test ediyor. Facebook’tan yetkili bir isim Adweek’e verdiği demeçte, Facebook’un işletmelerin daha cazip deneyimler yaratması ve bu deneyimleri zenginleştirerek takipçileriyle paylaşması konusunda onlara yardımcı olmak için böyle bir adım attıklarını söyledi. Bu uygulama ilk olarak Netflix’in Pablo Escobar’ın hayatını konu edinen popüler dizisi Narcos’un Facebook sayfasında kullanılmaya başlandı ve Vlad Claus ismindeki dikkatli bir kullanıcı tarafından fark edildi.
Facebook, F8 geliştiriciler konferansında üçüncü parti uygulamaların desteğini alarak statik kapak görselinden hareketli görsellere geçileceğinin sinyalini vermişti.
https://twitter.com/vladcalus/status/856856754092683264