M.E. Talks bu ay “sivil toplum”u konuşuyor
Reklamverenler Derneği’nin genç iletişim ve pazarlama profesyonelleriyle pazarlama dünyasının önde gelen isimlerini bir araya getirdiği M.E. Talks (Marketing Experiene Talks) etkinliğinin bu ayki konuğu Aktif Yaşam Derneği, Yaşama Dair Vakıf ve ADHOC araştırma şirketinin kurucularından Mehmet Ali Çalışkan.
Reklamverenler Derneği tarafından düzenlenen pazarlama deneyimleri paylaşım buluşmaları M.E. Talks (Marketing Experiences Talks) dönemin son etkinliğinde Aktif Yaşam Derneği, Yaşama Dair Vakıf ve ADHOC araştırma şirketinin kurucularından Mehmet Ali Çalışkan’ı konuk ediyor. 25 Mayıs Perşembe günü saat 19.00’da Kolektif House Levent’te düzenlenecek etkinlikte genç iletişim ve pazarlama profesyonelleriyle bir araya gelecek olan Çalışkan, yıllardır hayata geçirdiği projelerdeki deneyimlerini, sivil toplum kuruluşlarıyla yapılan işbirliklerinde en sık yapılan hataları ve bu hatalardan çıkarılacak dersleri paylaşacak.
Toplumsal yaşamın farklı alanlarına yönelik bilgi ve projeler üretmek amacıyla 2005 yılında Yaşama Dair Vakıf’ı hayata geçiren ve sivil toplum, kurumsal itibar, kurumsal sosyal sorumluluk gibi pek çok alanda çalışmalar yürüten Mehmet Ali Çalışkan, M.E. Talks’un bu etkinliğinde bir zamanlar yalnızca hükümetlerin gündeminde olan sivil toplumun neden ve nasıl şirketlerin en öncelikli konularından biri haline geldiğini anlatacak. Ayrıca sunumunda 20. yüzyılın popüler kavramı “tüketici”nin nasıl “yurttaş”a dönüştüğüne de değinecek olan Mehmet Ali Çalışkan, toplumsal kimliklerle bir araya gelen yurttaşlık kavramının özellikle gelişen teknoloji ve yeni iletişim imkanlarının da etkisiyle markaların faaliyetlerinde ve iletişim süreçlerinde yarattığı etkiden bahsedecek.
Lisans eğitimini Orta Doğu Teknik Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi bölümünde tamamlayan Mehmet Ali Çalışkan, aynı üniversitede sosyoloji bölümünde yüksek lisans yaptı. Aktif Yaşam Derneği, Yaşama Dair Vakıf ve ADHOC Araştırma şirketinin kurucuları arasında yer alan Çalışkan, Avrupa Birliği, BM Kalkınma Programı, TÜBİTAK ve çeşitli üniversitelerin araştırma, proje izleme değerlendirme ve etki analizi çalışmalarında yer almasının yanı sıra özel sektör kuruluşlarına yönelik itibar araştırmaları ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunmaktadır.
Mehmet Ali Çalışkan’ın sivil toplumun gündemine şirketlerin dahil oluşunu ve toplumsal dönüşümün markaların iletişim çalışmalarındaki etkisini anlatacağı bu keyifli etkinliğin biletleri www.rvd.org.tr’den ya da 0212 351 55 48 nolu telefon aracılığıyla temin edilebilecek.