“Mükemmelliğin Peşinde” bir organizasyon kampanyası
149 yıllık bir tenis geleneği Wimbledon. Tenisle ilgilenen ilgilenmeyen herkesin bir şekilde televizyon başına kilitlendiği özel bir organizasyon olan Wimbledon amatör sporlara göre oldukça popüler. Fakat popülerliği sebebiyle pazarlamaya ihtiyaç duymuyor diye düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Organizatörler tüm dünyada takipçi kitlesi sağlayabilmek için muazzam bir pazarlama çabası sarf ediyor.
İki hafta önce Wimbledon “In Pursuit of Greatness” (Mükemmelliğin Peşinde) adlı bir dijital içerik kampanyası başlattı. Wimbledon tarihinde ilk defa dijital medya üzerinden yürütülen kampanyada geleneksel reklam veya pr teknikleri yerine Championship’te görülen başarı örnekleri üzerine kısa filmler yer alıyor. Çekilen reklam kampanyası tenisle ilgili olmayan Asya ve Güney Amerika’da büyük ilgi gördü.
Bir hafta boyunca devam edecek Wimbledon’ın 21 milyon online izleyicisi olacağı tahmin ediliyor.