Turkcell Akademi Pazarlama Konferansı Martin Lindstrom’u ağırlıyor
Bu sene beşincisi düzenlenecek olan “Turkcell Akademi Pazarlama Konferansı”nın bu yıl ki konuğu Time dergisinin “Dünyanın En Etkili 100 İnsanı”ndan biri olarak gösterdiği Martin Lindstrom. Lindstrom, 13 Kasım 2012 tarihinde Swissotel’de iş ve pazarlama dünyasının önde gelenleri ve Turkcell çalışanlarıyla “Nöromarketing” konusunda bilgi ve deneyimlerini paylaşacak. Danimarka asıllı Lindstrom, gerek Buy-ology, BRANDsense gibi best seller olmuş kitapları, gerek dünya devlerine verdiği marka danışmanlığı, gerekse her sene dünyanın dört bir yanında yaklaşık 1 milyon kişiye ulaştığı konuşmaları ile “marka” dendiğinde akla gelen ilk isim. İnsanların satın alma tercihlerini irdelediği Buy-ology kitabı için 3 yıl çalıştı ve 7 milyon dolar harcayarak pazarlama ve nörolojiyi harmanladı. Markaların, duyguları ve dolayısıyla tüketici tercihlerini nasıl etkilediğini bambaşka bir bakış açısıyla anlatmayı başaran Lindstrom, halen New York’ta Lindstrom Company, Londra’da BRANDsense Agency şirketlerinin kurucusu ve CEO’su… Time Magazine, Harvard Business Review ve FAst Company gibi dergilere düzenli olarak katkıda bulunurken, dünyanın en itibarlı yayınlarında sık sık yorum ve görüşleriyle yer alıyor. Turkcell Akademi’nin Pazarlama Konferansları, daha önceki senelerde Amerikan başkanlık seçimlerinde Obama zaferinin arkasındaki isim olarak tanınan David Plouffe, ünlü Amerikalı sosyolog Malcolm Gladwell, insan davranışları ve ekonomi üzerine yürüttüğü çalışmalarla ses getiren Dan Ariely’i ve sosyal medya uzmanı Charlene Li’yi ağırlamıştı.