LinkedIn’in yeni video uygulaması reklamcılara göz kırpıyor
İş ağı sitesi LinkedIn cep telefonlarında video paylaşımı sağlayan bir yenilik başlattı. LinkedIn tarafından “native video” olarak adlandırılan özellik önümüzdeki haftalarda entegre edilecek.
LinkedIn’den yetkililer, yeni videoların ses olmadan otomatik olarak oynatılacağını ve markaların video yayınlarını tanıtma seçeneği sunabileceğini ima etti. Bu arada videolarda pre-roll ve mid-roll reklamlar olabilir. Ayrıca ileride “LinkedIn Live” gibi canlı yayın seçenekleri de ihtimal dahilinde.
LinkedIn ürün grup müdürü Pete Davies, “Canlı video ilginç bir olasılık, çünkü insanlara farklı bir boyut kazandırıyor” diyor. “Böyle bir şey için henüz bir planımız yok, ancak ileride uygulamaya geçilebilir.”
Elbette reklam ve canlı videodan önce LinkedIn kullanıcılarına video paylaşma alışkanlığı kazandırmak zorunda. Kullanıcılar YouTube bağlantılarını paylaşabiliyor ancak henüz telefonlarıyla çektiği yeni bir şey yükleyemiyorlar.