O2’nun “devrik” billboardları şaşkınlık yarattı
İngiliz telekomünikasyon firması O2’nun ekran yenileme kampanyası için hazırladığı gerilla çalışması oldukça beğeni topladı.
Londra ve Liverpool’da kiraladıkları reklam panolarını devirerek oluşturulan outdoor kampanyada bazı billboardlar “kaza” hissi uyandırmak için güvenlik bariyerleriyle çevrildi.
Twitter’da bazı kullanıcıların devrik panoların kazara mı oluştuğu yoksa bilinçli mi yapıldığı konusunda tartıştı.
Irony at its absolute finest today in St James Street #Walthamstow pic.twitter.com/c10eLVL6Er
— James Cracknell (@JollyJourno) August 29, 2017
It definitely isn't. You'd never get it past health and safety…
— James Cracknell (@JollyJourno) August 29, 2017
Kısa süre sonra O2 ve outdoor şirketi Primesight’tan “Devrik panoların reklam kampanyasının bir parçası olduğu” şeklinde bir mesaj geldi.
#Oops, happens to the best of us! @O2 have got your back | #OOH @adcityww pic.twitter.com/ZfHiy8RHLT
— primesight (@primesight) August 31, 2017
Yapılan bu yaratıcı çalışma O2 için kreatif ajans VCCP ve PR ortağı Hope & Glory ile beraber oluşturulan yeni bir kampanyanın ilk aşaması olabilir.
Kaynak: PRWeek