A Milli Erkek Basketbol Takımı ana sponsoru ve EuroBasket2017 etkinlik sponsoru Rexona, 31 Ağustos – 17 Eylül 2017 tarihleri arasında gerçekleşen EuroBasket2017’de milli takımın her hareketinde yanında olurken taraftarı da harekete geçirerek milli takıma destek olmaya davet ediyor.
Deodorant Rexona, Türkiye’de ilk defa kullanılacak özel bir sistem ile Queen’in efsanevi “We Will Rock You” parçasını, ribaunt, asist, blok gibi her bir hareketi farklı bir notaya karşılık gelecek şekilde miksleyerek gerçek zamanlı klipler oluşturacak.
Grup maçlarının ilk periyodu ardından FIBA tarafından sağlanan resmi maç verileri manuel olarak; tempo, vuruş hızı ve enstrümanlar gibi müzik kanallarına bağlanacak ve her maçın kendi müziği hazırlanacak.
Yayıncı kuruluştan alınan maç görüntüleri eş zamanlı olarak bu benzersiz müzikle gerçek zamanlı olarak birleştirilerek bir klip oluşturulacak. Hazırlanan klip devre arasında saha içindeki ekranlardan ve dijital ortamlardan da basketbol severler ile buluşturulacak.
Rexona Hareket Sözlüğü ile basketbol hareketlerini hayatımıza uyarladı
Geçtiğimiz yıl Türkiye’nin hareketlerini mercek altına alarak Hareket Sözlüğü’nü oluşturan Rexona, bu yıl da EuroBasket2017 etkinlik sponsorluğu kapsamında basketbol terimlerini anlatan “Rexona Hareket Sözlüğü – EuroBasket”i derledi.
Rexona, Onedio işbirliğiyle gerçekleştirdiği “Rexona Hareket Sözlüğü – EuroBasket” ile asist, blok, airball, feyk atmak, hızlı hücum, hatalı yürüme, adam adama savunma, en değerli oyuncu gibi birçok basketbol terimini günlük hayattan eğlenceli örnekler ile anlatıyor.
Basketbol severler sözlükte bulunan “Bi’ De Benden Dinle, Hayatlar Basket, Sen Sor Ben Söyleyeyim, Emojibol” kategorilerinden basketbol hareketlerini öğrenme ve eğlenceli örneklerle kendi bilgilerini test etme imkânı buluyor.
EuroBasket Rexona Hareket Sözlüğü hızlı hücumu “akşam televizyonda istediğin diziyi izlemek için evin diğer sakinlerinden önce eve gidip, kumandayı kapıyorsan tam bir hücumcu sayılırsın”, pivotu “lisede en arka sıradan oturan, genellikle dersi kaynatmaya çalışan öğrenciler” olarak esprili bir dille aktarıyor.
Dijital reklam kampanyası “Herkes sevinir, biz deliririz”
A Milli Erkek Basketbol Takımı ana sponsoru ve EuroBasket2017 etkinlik sponsoru Rexona, “Herkes sevinir, biz deliririz” dijital reklam kampanyası ile Türkiye’nin basketbol heyecanını taraftarın coşkusuyla anlatıyor.
Kampanya, izlenmesi de desteklenmesi de çok keyifli olan basketbolun dinamizmi ve heyecanını, taraftarın sınırları aşan tepkiler vermesi üzerine kurgulanıyor. Reklam filminde ekmek fırını, ofis ortamı ve ev hanımlarının kabul günü olmak üzere 3 farklı mekânda maç izleyen taraftarların çılgınca sevinmeleri görülüyor. Film sonunda taraftara, A Milli Basketbol Takımı’na destek için kendi çılgın sevinçlerini #yarıyoldabırakmam etiketiyle kendi sosyal medya hesaplarında yayınlama çağrısı yapılıyor.
Künye
Dijital Reklam Ajansı: Wanda
Dijital Kreatif Direktör: Enis Baruh
Kreatif Grup Başkanı: Armağan Ükünç
Metin Yazarları: Gizem Aparanoğlu, Burak Yazar
Müşteri İlişkileri Yöneticisi: Ezelin Avan
Sanat Direktörü: Günay Aslan
Sosyal Medya Direktörü: Berivan Akmanoğlu
Sosyal Medya Süpervizörü: Melih Öztemel
Sosyal Medya Sorumlusu: Selen Eryılmaz