OLIVER İstanbul, geçtiğimiz 14 Şubat’ta Migros Money Club müşterilerine bir sürpriz hazırlayarak kasa fişlerini ilan-ı aşka hizmet eden, sıra dışı bir mecraya dönüştürdü.
Money Club Kart’ın kişiye özel kampanyalar sunan uygulaması Tam Bana Göre’den ilham alınarak hayata geçirilen ve “Aşk Tam Bana Göre” adı verilen uygulama ile Sevgililer Günü klişeleri yıkıldı, Money Club Kart müşterileri hiç beklemedikleri bir anda sevgililerinden mesaj aldı.
Sürpriz uygulama ile aşk mesajlı binlerce fiş basıldı, 48 saatte 5 milyondan fazla etkileşim sağlandı. Fişini #AşkTamBanaGöre hashtag’iyle Instagram’da paylaşan 100 çift sinema bileti kazandı. Asıl sürpriz ise 3 kişinin bu mecra üzerinden evlenme teklifi alması oldu.
Reklamveren: Migros
Reklamveren Yetkilileri: Kenan Or, Ali Conker, Merve İnci
Reklam Ajansı: OLIVER İstanbul
Yaratıcı Yönetmen: Neslihan Besen
Yaratıcı Ekip: Mustafa Eren Tolga, Utku Sobay, Levent Göksu Özsaygı