Vestel, dizi izleme deneyimini yepyeni bir boyuta taşıyor. Dünyada ilk defa; Youtube’un 6 saniyelik reklam formatı bumper ad’leri birer dizi bölümüne dönüştürdü. Viziizle adını verdiği bir dizi platformu, şimdilik 3 diziyle sezona başlıyor.
Güney Amerika’dan, Orta Doğu’ya tüm dünyayı kasıp kavuran yerli dizilerimizden esinlenerek hazırlanan Göz Yaşlarım Sel Oldu, Hanımağa ve Kara Talih adlı diziler; bir yandan da birbirinden eğlenceli ürün yerleştirmeleri içeriyor.
Onlardan ise en büyük farkı; diğer yerli diziler sessiz bakışmalar; gergin bekleyişlerle ortalama bir buçuk saat gibi rekor süreleri zorlarken, Yerli Viziizle bölümleri ise 6 saniye gibi inanılmaz kısa sürelerle bambaşka bir rekor kırıyor.
KÜNYE:
Reklamveren: Vestel
Reklamveren Yetkilileri: Tunç Berkman, Feza Turunçoğlu Erim, Cemre Aytunç
Reklam Ajansı: Concept
Kreatif Direktör: Kerem Özkut
Yaratıcı Grup Başkanı: Sedat Dündar, Umut Dizdar
Yaratıcı Ekip: Emin Serkan Gültekin, M. Mert Güler, Ersel Hıra, Ali Sina Gürsu
Marka Direktörü: Berna Aşkın
Marka Ekibi: Sevdam Kocaoğlu, Serap Balaban
Ajans Prodüktörü: Mert Turan, Kasım Bektaş, Hilal Kınalıada
Yönetmen: Sedat Dündar, Umut Dizdar
Prodüksiyon Şirketi: Pixel Film
Post-Prodüksiyon Şirketi: IPD
Müzik: Pelikan Müzik
Medya ajansı: Mediacom
Kullanılan Mecralar: Dijital