
Performans pazarlama sektörünün global oyuncusu Performics şimdi Türkiye pazarında…
Türkiye’nin önde gelen performans pazarlama ajanslarından Digitouch, önümüzdeki dönemde müşterilerine 57 ülkede faaliyet gösteren sektör devi Performics’in Türkiye ofisi olarak hizmet verecek. Geçtiğimiz yıl Publicis Groupe bünyesine katılan ajansın liderliğini ise aynı zamanda Publicis One Türkiye yönetim kurulunda entegrasyondan sorumlu kurul üyesi olarak yer alan Yunus Güvenen yürütecek.
2008 yılında kurulan Digitouch, kurucu ortak ve CEO Yunus Güvenen’in liderliğinde gösterdiği performansla kısa sürede Türkiye’nin en büyük dijital pazarlama ajanlarından biri haline geldi. Yeni nesil dijital pazarlama çözümleri sunan ajans, 2016 yılında Publicis Groupe bünyesine katıldı. Ajans, dijital medya satın alma ve planlama, arama motoru pazarlaması ve optimizasyonu ile affiliation ve kişiselleştirilmiş hedefleme gibi network hizmetleri başta olmak üzere pek çok alanda çalışmalara imza atıyor.
Markanın liderliğini yürüten Güvenen şöyle konuştu: “Performics Türkiye, Digitouch’ın pazardaki gücünü Performics’in küresel deneyimi ve geniş network’ü ile buluşturuyor. Önümüzdeki dönemde yerli ve küresel müşterilerimize hem rakipsiz performans pazarlama hizmetleri hem de eşsiz bir yeni teknoloji seçkisi sunacağız.”
Yunus Güvenen’in raporlayacağı Publicis One Türkiye CEO’su İnanç Dedebaş ise grubun Türkiye’deki mevcudiyetini güçlendirmek için attıkları adımlara dikkat çekti. Publicis Groupe bünyesindeki küresel markaları pazara kazandırarak hızlı bir şekilde büyüdüklerini belirten Dedebaş, “Performics Türkiye’nin Yunus’un liderliğinde müşterilerimize pek çok alanda avantaj sağlayacağına inanıyorum. Küresel network’e erişim, yenilikçi düşünce sistematiği ve son teknolojik gelişmelerin iş süreçlerine entegre edilmesi bu avantajlardan yalnızca birkaçı,” dedi.
Performics Worldwide CEO’su Michael Kahn ise “Yorulmaksızın sonuç peşinde koşan bir küresel performans ajansı olarak, Yunus’un ve Digitouch ekibinin Performics ailesine ve network’üne katılmış olmasından büyük heyecan duyuyoruz. Kendi alanının en iyi operasyonu kuran Yunus’la birlikte, Performics Türkiye’nin gerek ülkedeki gerekse dünya genelindeki müşterilerimizi en iyi performans stratejileri ve çözümleriyle buluşturmasını sabırsızlıkla bekliyoruz” şeklinde konuştu.
Performics Türkiye müşterilerinin küresel network erişimi sayesinde faydalanacağı başlıca avantajlar ise şöyle:
- Büyüklük – Performics küresel pazarın tartışılmaz lideri.
- Strateji – Performics, performans pazarlamasını medya planlama ve satın alma sürecinin ayrılmaz bir parçası olarak görüyor.
- Yetenekler & Araçlar – Performics deneyimli bir yetenek havuzuna sahip ve küresel düzeyde sınıfının en iyisi olan araçlarla çalışıyor.