BIC, 2017 okula dönüş döneminde, geçtiğimiz yıl yayınladığı ultra dayanıklı kuru boya reklam filminin yanısıra yeni keçeli kalem reklam filmiyle ekranlarda.
BIC KIDS keçeli kalemlerin ultra yıkanabilir olduğuna vurgu yapan film; sevimli bir kız çocuğunun yaratıcı anlarına konuk oluyor. Filmde, kıyafetine mürekkep bulaştıran kıza annesi gülümsüyor. Çünkü o BIC Keçeli kalemlerin ultra yıkanabilir, ciltten ve çoğu kumaştan kolayca çıkabilir olduğunu biliyor. Bu sayede küçük kız için eğlence devam ediyor ve yaratıcılık sınır tanımıyor…
https://www.youtube.com/watch?v=Myzbo1W9xeQ
Kampanya Adı: BIC Kids Keçeli Kalem
Kampanya Sloganı: “BIC Kids Keçeli Kalemlerle Yaratıcılıkta Sınır Yok!”
Kullanılan Mecralar: TV – Sinema – Digital
Reklamveren: BIC Türkiye
Reklamveren Temsilcileri: Deniz Uygan – Türkiye Pazarlama Müdürü, Berna Başaran – Kıdemli Ürün Müdürü
Reklam Ajansı: Long Play
Yönetmen: Louis-Paul ORDONNEAU
Prodüksiyon Şirketi: Long Play
Kreatif Direktör: Louis-Paul ORDONNEAU
Sanat Yönetmeni: Josselin MAHOT
Metin Yazarı: Louis-Paul ORDONNEAU
Lokasyon: Paris-Fransa
Medya Ajansı: Spark Foundry Türkiye
Medya Planlama: Berk Elmas , Merve Harman , Caner Çakıcı , Nurgül Elmacı , Serhat Büyüksayar , Okan Kökten