Türkiye’den 7 kampanya Golden Drum’da kısa listeye kaldı…
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği Uluslararası Yaratıcılık Festivali Golden Drum, bu yılki yarışmanın finalistlerini açıkladı. 1000’den fazla yaratıcı eser prestijli büyük ödüller için yarışırken bugün hangi kampanyaların kısa listeye girdiği açıklandı. Golden Drum’a bu sene Türkiye’den de 7 kampanya kısa listeye kaldı.
İşte Türkiye’den kısa listeye kalan çalışmalar…
“Don’t Waste”
Ajans: McCann Istanbul
Reklamveren: Arçelik A.Ş.
Kategori: Press
“Arçelik/Mischievouses”
Ajans: Y&R Istanbul
Reklamveren: Arçelik
Kategori: Film
“Peugeot 3008”
Ajans: Havas Istanbul
Reklamveren: Peugeot
Kategori: Media
“The Most Wanted Shots”
Ajans: TBWA-ISTANBUL
Reklamveren: Getty Images
Kategori: OOH (outdoor)
“Netflix Ebru Originals”
Ajans: 4129Grey
Reklamveren: Netflix
Kategori: Capture (use) of local spirit
“Netflix Ebru Originals”
Ajans: 4129Grey
Reklamveren: Netflix
Kategori: Design
“JUMP/METEOR/WHALE”
Ajans: Y&R Team Red Istanbul
Reklamveren: Vodafone Turkey
Grup: OOH (out of home)
24. Uluslararası Yaratıcılık Festivali Golden Drum’ın büyük ödülleri Cuma gecesi Slovenya’nın Ljubljana kentinde yapılacak galada sahipleriyle buluşacak.