“Markalar dünyayı değiştirecek paraya ve güce sahiptir”
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği festivalin ilk günü etkileyici konuşmalara sahne oldu…
24. Uluslararası Yaratıcılık Festivali Golden Drum’ın açılış günü önemli konuşmacılara ev sahipliği yaptı. Slovenya’nın başkentinde düzenlenen Golden Drum Cuma akşamına kadar ilginç bir program sunacak.
McCann Romania Executive Creative Director Ioana Filip, açılış konuşmasında “Kreatifler ve Kreatif Direktörler konfor bölgelerinden çıkmak zorundalar” dedi ekledi: “Markalar dünyayı değiştirmek için güce ve paraya sahipler”.
MVICE Serbia’dan Daniel Bukumirović ve Maša Milutinović, Y kuşağını anlama ve onları dinleme ihtiyacını vurguladı. Dahası onlara kendilerine güvenmeleri, cesur olmaları ve korktukları halde yüksek sesle konuşmaları için çağrıda bulundu. Y kuşağının bencil olmadığını, sadece durumlarıyla baş etmeye çalıştıklarını açıklayan Bukumirovic ve Milutinović, “Her şeyi sorguluyorlar ve çok değil, zekice çalışmak istiyorlar.” dedi.
Space10 Danimarka’nın kurucusu ve CEO’su Carla Cammilla Hjort, profesyonel anlamda peri masalı yaşıyor ve herkese tutku ve sevinç hissettikleri şeylere odaklanmasını öneriyor. DDB Almanya’dan Fabian Roser, kadınların kreatif endüstrinin geleceği olduğuna inanıyor.
Dün gece 4129Grey’den Alemşah Öztürk de konuşmacılar arasındaydı. “Her ajansın bir kabilesi vardır ve kabilelerde kültür herkesin katkısıyla inşa edilir. Her ajans kültürünün, işin ne anlama geldiğini göstermek için bir tarzı vardır. Tarz, işlerin nasıl yürüdüğünü, duygusal ve işlevsel olduğunu gösterir. Tarz bir başka deyişle reklam ajansının İncil’idir.” şeklinde konuştu.
Bugünün Festival programında Google’dan Marco Cremona ve Spotify’dan Christian Flodén gibi önemli isimler yer alıyor.