Yayınlanmasıyla yasaklanması bir olan 15 reklam kampanyası
Kuşkusuz kreativite her zaman masum olmuyor. Reklam tarihi yaratıcılıklarıyla göz doldurmasına karşın toplumun hassasiyetlerini göz ardı ettiği için kriz yaratan ve sonunda da yasaklanan reklamlarla dolu. Gelin yaratıcılığına söz söyleyemeyeceğimiz ancak “biraz saygı lütfen!” dedirten o kampanyalara bir göz atalım…
Dondurma her zaman cinsellikle özdeşleştirildi ancak Antonio Federici dozu biraz kaçırmışa benziyor. Cinsellik tamam da “dinimiz dondurmadır” demeseydi bari…
Koskoca Dolce Gabbana tam bir cinsel içerikli şiddet tablosu resmetmiş. Yakışmamış…
Tamam, bir iç çamaşırı reklamından mazbutluk beklenmez belki ama jbs işi bir hayli öteye taşımış.
Bu da gözlük markası “Glassing”in reklamı. Verilen mesajı hiç dile getirmeyelim…
MTV kadınlara iyi bir mesaj vermeye çalışırken… Niyet iyi ama…
Şimdi su markası “Watta”ya sormak lazım: Bu reklamın suyla ne ilgisi var?
Mücevher markası Natan kadınları hiç anlamamış…
Ford’un reklamında başrolde Berlusconi, bagajda ağzı bağlı kadınlar var… “Amma da geniş bagaj” dedirtiyor değil mi?
Bu reklam da AIDS’lileri birer böcek gibi gösterip mesajını çok net iletiyor…
BMW “İlk olmadığınızı biliyorsunuz” deyip altına da bu görseli koyunca yasaklamaya da davetiye çıkardı.
Ölüyü bile güzelleştiren bir krem. Ne kadar da sempatik!
Ölüm kokan bir reklam daha. Energizer güçlü bir pil olduğunu anlatacak başka yol bulamamış demek ki…
Tom Ford ilanda tüm dikkati ürüne toplamayı başarmış!
Tony Blair bunu hak edecek ne yaptı acaba?
Ve sözün bittiği nokta…
Güncel Haberler