Wunderman ile directComm güçlerini birleştirdi
Dijital iletişim ajansı Wunderman, entegre doğrudan pazarlama ajansı directComm Group ile birleşerek güçleniyor. Wunderman, birleşme ile veriyi yaratıcı şekilde kullanarak “Türkiye’nin ilk veriye dayalı yaratıcı iletişim ajansı” olarak konumlanacak.
Yaratıcılık ve veriyi birleştirerek faaliyet gösteren dijital iletişim ajansı Wunderman, dünyanın en büyük iletişim holdingi WPP çatısı altında yatırımlarını sürdürüyor.
WPP Türkiye’ye inanıyor
WPP Türkiye Başkanı Demet İkiler, bu yeni oluşumun WPP’nin Türkiye’ye olan güvenini ortaya koyduğunu vurguladı. WPP’nin Türkiye’deki yatırımlarına devam ettiğini belirten Demet İkiler konuyla ilgili olarak, “İlk defa GroupM altında gerçekleşen bu birleşme, dünyaya da model olabilecek bir insiyatif olarak öne çıkıyor. Bu insiyatif, “veri odaklı iletişim” dünyasında anlam bulurken; WPP global stratejisi ve Sir Martin Sorrell’in çizdiği vizyon ile de paralellik gösteriyor. Bu bakımdan bu birleşmeyi öncü bir adım olarak değerlendiriyoruz” dedi ve ekledi: “Marka sahipleri ve iletişimciler, iş hedeflerine ve büyümelerine katkı sağlamak ve bunu yaparken de yaratıcılık ile tüketicilerin kalbini kazanmak istiyorlar. Bu doğrultuda onlara rehber olacak; teknolojik gelişmelerin farkında ve veriyi etkili biçimde kullanan ajanslar ile iş ortağı olmayı arzuluyorlar. Wunderman ve directComm birleşmesinin bu isteğe karşılık vererek Türkiye’deki markaları verinin gücününden faydalanmaya teşvik etmesini bekliyoruz.”
Birleşmeye ilişkin konuşan Wunderman Güney Avrupa ve İspanya Başkanı Andres Narvaez ise, “directComm Group’un lokal bilgi birikiminden faydalanarak gerçekleştirdiğimiz güçlü iş birliğimiz sayesinde, heyecan veren Türkiye pazarının dinamiklerini, veri ve yaratıcılığı birleştirerek baştan aşağı değiştireceğimize inanıyoruz” dedi.
Wunderman İstanbul CEO’su Sanem Oktar ise WPP’nin Türkiye’ye olan inancının sürmesinin kendilerini çok mutlu ettiğini belirterek, “Amacımız birlikte ‘veriye dayalı yaratıcı iletişim ajansı’ vizyonunu hayata geçirerek, rekabetin bu kadar yoğun olduğu ortamda, markalara müşterilerini tanımalarını, takip etmelerini ve iş hedeflerine göre doğru zamanda, doğru yerde en yaratıcı biçimde mesajlarını iletmelerini sağlamak ve bunu da sürekli takip ederek ölçümleyebilmek” diye konuştu.