Evolvia, çocuk sahibi olduktan sonra düşünüş biçimleri değişen babaları selamladığı yeni bir reklam filmi yayınladı.
Havas Digital imzalı filmde; çocuk sahibi olan ve olmayan erkekler bir araya getirilerek bir deney grubu oluşturuluyor. Deney grubuna telsiz, araba gibi kelimelerin ne anlam ifade ettiği soruluyor. Babaların verdikleri cevaplar ve baba olmayanların verdikleri cevaplar karşılaştırıldığında ise çarpıcı bir sonuç ortaya çıkıyor. Baba olunca, insanın hayatında kelimeleri algılayış şeklinden düşünüş yapısına kadar her şey değişiyor.
KÜNYE:
Reklamveren: Evolvia
Reklamveren Ekibi: Elif Arıman, Abdullah Ömeroğlu
Reklam Ajansı: Havas Digital
Ajans Genel Müdürü: Ceren Çubukçu Akpulat
Kreatif Direktör: Serhan Acar
Yaratıcı Ekip: Umut Karacaoğlu, Murat Hersan
Müşteri İlişkileri: Birol Ecevit, Yasemin Yaylagül, Yiğit Uysal
Sosyal Medya Ekibi: Özge Özdemir, Beyza Demir, Salih Demirci
Ajans Prodüktörü: Volkan Alkan
Yapım Şirketi: Müşterek
Yapımcı: Gazali Görüryılmaz
Yönetmen: Ömer Sinir
Görüntü Yönetmeni: Alican Akgün
Medya Planlama Ajansı: People Initiative