Brisa’da organizasyonel değişiklik
Brisa, müşterisine daha yakın olmak ve etkin hizmet ve servislerle dokunmak için şirket bünyesinde organizasyonel değişiklikler gerçekleştirdi. Bu doğrultuda Pazarlama Genel Müdür Yardımcılığı’na bağlı olarak “Tüketici Ürünleri Pazarlama Direktörlüğü” ile “Ticari Ürünler Pazarlama Direktörlüğü” oluşturuldu. “Tüketici Ürünleri Pazarlama Direktörlüğü” tüketiciye yönelik ürünlerin fiyatlandırma, marka, CRM, ticari pazarlama yönetimi, lastik dışı ürün ve hizmetlerin geliştirilmesinden; “Ticari Ürünler Pazarlama Direktörlüğü” ise ticari ürünlerin fiyatlandırma, marka, CRM, ticari pazarlama yönetiminden, bu segmente yönelik hizmetlerin geliştirilmesi ve Saha Mühendisliği süreçlerinden sorumlu birimler olarak faaliyet göstermeye başladı. Bu yeni yapılanma kapsamında Brisa Pazarlama Direktörü Zeki Bilsel, “Ticari Ürünler Pazarlama Direktörü” olarak; Ürün Yönetimi Direktörü Egemen Atış ise “Tüketici Ürünleri Pazarlama Direktörü” olarak devam edecekleri yeni görevlerine başladı. Öte yandan İsmail Emre Palalı, Tüketici Ürünleri Pazarlama Direktörlüğü’ne bağlı “Binek Ürünler Pazarlama Müdürü” olarak atanırken; Bilgecan Bozkurt “Hafif Ticari ve Tarım Ürünleri Pazarlama Müdürü” görevine getirildi. Ticari Ürünler Pazarlama Direktörlüğü’ne bağlı oluşturulan Ticari Ürünler Pazarlama Müdürlüğü’ne ise Gürsu Başaran getirildi. Söz konusu atama ve görev değişiklikleri 7 Aralık 2012 tarihinden itibaren yürürlüğe kondu.