“Bağışıklığı Desteklensin, İçiniz Rahat Etsin” sloganıyla yayınlanan reklam filmi, bağışıklık sistemleri desteklenen bebeklerin dış çevrenin olumsuz etkilerine karşı güçlendiğine, böylece annelerin de içinin rahat ettiğine dikkat çekiyor.
Aptamil Çocuk Devam Sütleri’nin çocuğunu dış çevrenin olumsuz etkilerinden korumaya çalışan bir annenin yaşadıklarına odaklanan reklam filmi, “Bağışıklığı Desteklensin, İçiniz Rahat Etsin” sloganıyla izleyiciler ile buluştu. Günlük hayatta birçok insanla veya nesneyle temas edebilen bebeklerin anneleri bu durumlardan kaçamıyor. Reklam filmi de bağışıklık sistemi desteklenen bebeklerin annelerinin, bu durumlara karşı endişelenmesine gerek kalmadığını aktarıyor.
Kampanyada, bebeklerin güçlü bağışıklığa sahip olmasında anne sütünün önemi üzerinde duruluyor. Anne sütü ile beslenen bebeklerde hastalanma riski %50 oranında azaldığından ve hayat boyu korunduğundan, güçlü bağışıklık sistemi için anne sütü büyük önem taşıyor. Filmde, 40 yıldır anne sütünün bağışıklık üzerine etkilerinin araştırıldığına ve bu araştırmalardan ilham alınarak Aptamil Çocuk Devam Sütleri’nin Pronutra’yı geliştirdiğine dikkat çekiliyor.
Avrupa patentli özel içerik
Avrupa patentli bir karışım olan Pronutra, bebeğin ihtiyaçları doğrultusunda Aptamil Çocuk Devam Sütleri’ne özel olarak geliştirilmiş olup, ürünler 400g gram, 900gram ve 1200 gramlık paketlerinde Türkiye’nin her yerinde satışa sunuluyor. Aptamil Pronutra Çocuk Devam Sütü’nün yeni reklam filmine ve daha detaylı bilgiye www.ilkadimlarim.com adresinden ulaşılabilir.
https://www.youtube.com/watch?v=q_KVLkONTac
Reklam Künyesi:
Reklamveren: Aptamil Çocuk Devam Sütleri
Reklamveren Yetkilileri: Pelin Aydoğdu, Serhan Selek, Aylin Tunca, Kamer Öktem, Şeyma Özhan
Reklam Ajansı: TBWA\İstanbul
CCO: İlkay Gürpınar
ECD: Volkan Karakaşoğlu
Yaratıcı Ekip: Orkun Önal, Ergin Doğanay, Buğra Koçyiğit
Müşteri Ekibi: Ayşe Erdoğan, Tuğçe Asrak, Melike Orhon
CSO: Toygun Yılmazer
Genel Müdür Yardımcısı, Stratejik Planlama: Tuğyan Çelik
Stratejik Planlama Ekibi: Ceren Şehitoğlu, Dilara Çelikkanat
Prodüksiyon Ekibi: Evrim Saraçoğlu, Dilan Davutoğlu, İrem Akalın
Post Prodüksiyon: 1000 Volt
Müzik: Jingle Jackson
Medya Ajansı: MEC
Kullanılan Mecralar: TV, İnternet, OOH