Ya peruk artık işe yaramıyorsa!..
Gülse Birsel, yaptığı işlerde çok başarılı. Pek çok markanın yüzü oldu ancak son Bonus reklamında sosyal medyadan epey eleştiri aldı. Hiç durmadık ve halkımıza sorduk.
* Beğendiniz mi? Evet % 44, Hayır % 18,9.
* Neden beğenmedin? Senaryoyu sevmedim (% 29), Oyuncuyu beğenmedim (% 29,6), Böyle mizah olmaz (% 23) ve reklamı yapılan ürünü sevmiyorum (% 17,8). Tamamı sübjektif. Banka yetkilileri bu mesajım size; reklamı bırakın, bankanın algısına bakın!
* Son soru; Bonus kafa Gülse Birsel hangi markanın reklamını yapıyordu? Bilenler % 56, bilmeyenler % 44.
İşte burada da biraz durmak lazım! Klasikleşmiş kıvırcık kafa görseline rağmen epey yüksek bir izleyici kitlesi reklamın kime ait olduğunu bilmiyorsa iki sorun var demektir.
* Reklam izlenmemiştir. Mecralarınızı ve frekansınızı yeniden gözden geçirin.
* Bonus peruğuna “biliniyor zaten” diyerek bence artık güvenmeyin! Güvendiğiniz dağlara kar yağıyor olabilir.
Bu yazı Günseli Özen Ocakoğlu’nun Zaman gazetesindeki köşesinden alınmıştır.
Güncel Haberler