Canlı yayınlanan maçta Cipso sürprizi
Türkiye televizyonlarında ilk kez, canlı yayınlanan bir maça ürün entegrasyonu gerçekleştiren Cipso, reklam kuşağı dışında da izleyicinin karşısına çıktı. 12 Ocak’ta ATV’de yayınlanan Antalyaspor–Trabzonspor maçında tribünde oturan 15 seyircinin 20 saniye boyunca Cipso yerken çekilen görüntüleri ekrana yansıdı. Hemen ardından marka ile ilişkilendirmek adına bant kullanımı yapıldı. Böylece milyonlarca televizyon izleyicisi Cipso markasıyla reklam kuşağı dışında karşılaşmış oldu. Cipso, Futbol temalı reklam filminden sonra futbolun her anında yer alacağının sinyallerini bu ürün entegrasyonuyla da vermiş oldu.
Sosyal medyada yankı buldu
“Erkek muhabbeti nereye gider bilinmez, ama ne ile iyi gideceğini biliyoruz” sloganını kullanan Cipso tarafından ilk defa gerçekleştirilen canlı maçlarda ürün entegrasyonu medya satın alması Mindshare tarafından yapıldı. Canlı yayınlanan maçtaki ürün entegrasyonu sosyal medyada da yankı buldu. Maç esnasında Cipso yiyen gençlerin görüntüsü yüzlerce tweet’e konu oldu. Cipso, gerçekleştirdiği ürün entegrasyon çalışmalarına Fenerbahçe ve Bursaspor’un karşılaşacağı iki maçta da devam ediyor.