Unilever IdeaTrophy’de “bomba” heyecanı!
Unilever IdeaTrophy’nin bu yılki kazananı Bomba grubu oldu. 11’incisi düzenlenen, yaratıcılığa dayalı, zorlu yarışmanın bu yılki teması, ekonomik ömrü 100 yıl olan ve Türkiye’de 75. yaşını dolduran çay bitkisinin ekonomik ömrünü uzatmak ve Türk çayının sonraki nesillere de aktarılabilmesini sağlamak amacıyla başlatılan Lipton Sürdürülebilir Çay Tarımı Projesi’ydi. Lipton’un iki yıldır büyük aşama kat ettiği bu yolda bir adım daha ileri gitmek için, yarışmacılardan kuvvetli pazarlama stratejileri ve güçlü iletişim planı ile projenin tüketici tarafında bilinirliliği daha da artıracak pazarlama fikirleri geliştirmeleri istendi. Fikir sunma, iş planları hazırlama ve final olarak, Ideatrophy Kampı aşamalarından oluşan IdeaTrophy’nin bu yılki şampiyon grubunun üyeleri İlayda Güngöre, Türker Aydın ve Alp Yıldırım, Mart ayında Singapur’da düzenlenecek global yarışmada diğer ülkelerin kazanan takımları arasında Türkiye’yi temsil edecek ve Unilever’in üst düzey yöneticileri ile tanışma imkanı kazanacak.