Polonya’nın en iyi ajansını yaratan isim The CUP jürisinde!
Yaratıcılık alanında dünyanın en önemli festivallerinden biri olan The CUP, dünyanın en büyük reklamcılarını, dört kıtanın en iyi projelerini değerlendirmek üzere İstanbul’da ağırlayacak. İşte, The CUP’ın 38 gümüş ve bir büyük ödülünün sahiplerini belirleyecek olan, daha gelmeden büyük heyecan yaratan değerli jüri üyelerinden Leo Burnett Varşova, Yaratıcı Direktörü Pawel Heinze…
Pawel Heinze reklamcılık kariyerine 16 yıl önce yerel yayınlarda yazarlık yaparak başladı ve oradan reklam ajanslarına geçiş yaptı. Reklamcılıkla ilgili ilk macerası McCann Erickson’da başladı oradan Polonya’ya geçen Heinze dünya çapındaki büyük markaların Polonya’da kendilerini konumlandırmalarına şahit oldu. Heineken, Mercedes-Benz, Motorola, Brau Union, Panasonic, Kodak, UPS, Nestle, Unilever and Braun bunlardan bir kaçı. 2005’te Leo Burnett Polonya’ya geçiş yaptı. Leo Burnett’teki ilk 2 yılında deneyimli yazar olarak görev yapan Heinze, Ikea, Fiat ve P&G gibi markalarla çalıştı. Daha sonra “creative head” unvanını üstlenerek ajans içinde yaratıcılık seviyesinin dünya standartlarına yükseltilmesinden sorumlu oldu. Büyük markalar için hazırladığı kampanyaların çoğu ‘‘örnek caseler’’ olarak anlatılan Heinze, 6 yıl önce Leo Burnett’te yaratıcı direktörlük görevini üstlendi ve o günden itibaren Leo Burnett Varşova’nın, Polonya’nın en iyi ajanslardan biri olarak anılmasını sağladı. 2011’de Leo Burnett Varşova, Golden Rose en iyi ajans yarışmasında ikincilik ödülüne layık görüldü. Heinze’nin liderliğinde yapılan işler KTR, Effie, Golden Drum, Epica, Cannes Lions, Eurobest, Young Guns, Art Director Club NY gibi çok saygın ödüller kazanmakla beraber, bu işler aynı zamanda Archive ve Shots gibi sektörün tanınmış dergilerinde de yer aldı. Polish Art Directors Club, Cristal Middle East, Golden Drum gibi yarışmalarda jüri üyesi olarak yer aldı ve 2012’de Golden Drum jürisinin onur üyesi seçilen ilk Polonyalı reklamcısı oldu.
Güncel Haberler