Namet yeni reklam kampanyası ile ekranlarda
Namet, “Hakiki Lezzet” sloganıyla yola çıktığı açılış kampanyasının ardından, hedef kitlesiyle kurduğu iletişimi, bu slogana atıfta bulunan yeni çalışmalarla sürdürüyor. TV, radyo, dergi ve outdoor mecralarının kullanıldığı reklam kampanyasında, “Ne anlamı var” söylemini dile getirmeye devam eden Namet, tüketicilerini hayatta yaptıkları küçük fedakarlıklara karşılık, onları kendilerini ödüllendirmeye, hayatın tadını çıkartmaya çağırıyor. Örneğin spor salonu müdavimlerini, arada bir de olsa o mis gibi Namet sucuğa ekmek banmaya ya da “akşamları hafif yiyorum” diyenleri arada bir çemensiz pastırmalı küçük bir ziyafete davet ediyor. Lezzetli ödüller olmadan hayatın ne kadar sıkıcı olabileceğinin altını çizmekten çekinmeyen Namet, tüketicilerine şunu soruyor: “Namet’in o mis kokusunu daha pişmeden almaya başlamıyorsan… Namet’leri ne çok ince ne de çok kalın kesmiyorsan… Tavada cızır cızır kızartmıyorsan… O tavayı da masanın başköşesine koymuyorsan… Günlerden pazarmış, ne anlamı var?” Seslendirmesini Okan Bayülgen’in yaptığı filmlerin yönetmeni Hande Türkel, prodüksiyon şirketiyse Interfilm İstanbul.
Kampanya Künyesi:
Reklamveren : NAMET
Reklamveren Yetkilisi : Nurcivan Gülgün, Sonat Polat
Pazarlama Danışmanı : Seren Tümöz – Stratejistanbul Danışmanlık
Reklam Ajansı : Propaganda
Yaratıcı Grup : Esin Erol, Yasemin Kale
Müşteri İlişkileri : Didem Soydan Özcıbır, Gülçin Karakahyaoğlu
Yapım Şirketi : Interfilm İstanbul
Yönetmen : Hande Türkel
Müzik : Mehmetcan Erdoğan
Medya Ajansı : CARAT
{youtube}O3wuj-1O5MY|450|280{/youtube}