Yapılmalıydı ve Marketing Türkiye tarafından YAPILDI.
1 Mart itibariyle raflarda bulabileceğiniz ve yılda sadece dört kez yayınlanacak olan YAPILDI. ilk sayısında 2012’de yaratıcılığı onanmış işleri bir araya getirdi. Aynı zamanda sonraki sayılarda YAPILDI.’nın seçici kurulu dergide yayınlanacak işleri seçecek. Her ajans seçtiği kendi işlerini istediği zaman YAPILDI.’nın web sitesine yerleştirebilecek. Dergide ödüllü işlerin yanı sıra uzun yıllardır, ajansının ulusal ve uluslararası yarışmalardan aldığı ödüllerle, çok konuşulan kampanyalarla adından sıkça söz ettiren Rafineri Reklam Ajansı Başkan Yardımcısı Ayşe Bali ile yapılan röportajı da bulabileceksiniz.
Reklam yaratıcılığı konusundaki yetkinlik Marketing Türkiye’de sıklıkla dile getiriliyor. Ancak itiraf etmeliyiz ki, ardı ardına sayfalarda yerini almaya başladığında bu kadar içinde olmamıza rağmen işlerin hakkını yeterince vermediğimizi düşündük. YAPILDI. için çok düşündük, çok çalıştık, YAPILDI. yapılmalıydı çünkü çok düşünülen, çok çalışılan bir sürecin birikimlerini yansıtacaktı. Ve elbette kolay olmayan her şey gibi bu da Marketing Türkiye’nin göreviydi. Yapılmalıydı, “YAPILDI.”