Dacia Dokker’ın yeni reklam filmini rocker’lar bastı!
Dacia, yeni modeli Dokker’ın reklam filmiyle yine güldürüyor. Yeni Dokker’ın geniş iç hacminin vurgulandığı filmde, örnek ev kızı Nurhayat’a bu kez de asi rock’çılar eşlik ediyor. IPSOS KMG Adwatch verilerine göre 2012’nin en çok konuşulan ve en çok beğenilen reklamları listelerinde yer alan tek otomobil markası Dacia, Nurhayat’lı filmlerine “evi de işi de sağlama alan” yeni Dokker modeliyle devam ediyor.
Docker’a çok şey sığar!
Eşyalarını Dokker’a yükleyerek konsere gitmeye hazırlanan rock grubunu ağına dolayan örnek ev kızı Nurhayat, bu iri kıyım, hırçın ve karanlık delikanlılarla başa çıkmanın yolunu iğneleyici dilinde buluyor. Geniş iç hacmiyle dört rocker, konser gereçleri ve Nurhayat’ı da içine sığdıran Dokker’da Nurhayat’ın esprileri arka arkaya geliyor. Dokker’la ilk karşılaşmasında “Ooo Dokker mı o ?” klasiğiyle söze başlayan Nurhayat, “Fiyatı biraz daha yüksek olsa ben de alacaktım zaten! Hadi, alışveriş merkezine çek de üstünüze başınıza doğru düzgün bir şeyler alalım!” gibi sözleriyle rock’çıları şaşırtıyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren : Dacia
Reklamveren Yetkilisi : Özlem Ünlü, Pınar Krand
Reklam Ajansı : Publicis Yorum
Kreatif Grup : Ebru Ataman, Adnan Elmasoğlu, Zafer Külünk, Pınar Paçacıoğlu, Mehtap Korkmaz, Begüm Arduç, Yahya Mayda, Eda Ayhangil
Müşteri İlişkileri : Yeşim Uzuner, Sinan Bilsel, Alp Sayınlı, Mine Hatapkapulu
Stratejik Planlama : Selda Sedes, Zeynep Bortaçina
Medya Planlama ve Satın Alma : OMD
Prodüksiyon : Arzu Köksal, Gamze Bayındır
Kullanılan Mecra : TV, Gazete, Outdoor, Internet, POP
Yönetmen : Ömer Faruk Sorak
Prodüksiyon Şirket : Böcek Yapım