Türkiye Finans yeni reklamıyla tasarrufa davet ediyor
Yeni ürünü Akıllı Hesap için büyük bir iletişim kampanyası hazırlayan Türkiye Finans, TV reklamı ve açık hava aktiviteleri ile tüketicilere ulaşıyor. Katılım bankacılığının en önemli prensiplerinden paylaşma esasına dikkat çeken reklam filminde, Akıllı Hesap’ın faydaları sembolik bir dille anlatılıyor. Aile babasının Türkiye Finans Akıllı Hesap sayesinde yaptığı tasarruf simitle ifade edilirken baba, simidini martılar ile mutlulukla paylaşıyor. Simidin her seferinde bütün olması esprisiyle de filmin ana fikrinin altı çiziliyor. 20 kişi 400 simitle martıları besledi. Akıllı Hesap reklam filminin çekimi için 1 günlüğüne şehir hatları vapuru kiralandı ve çekimler Boğaz’da gerçekleşti. Durmaksızın, sabit hızda Boğaz’da tur atıldı, Karadeniz’den dönüldü. Çekimler dijital kamera ile gerçekleştirildi ve çekim boyunca martıların beslenmesi gerekti. Yaklaşık 400 simit harcandı ve 20 kişilik bir ekip sürekli martıları besledi.
İstanbullulara 37 bin simit sürprizi
Türkiye Finans Akıllı Hesap kampanyası kapsamında açıkhava aktiviteleri de düzenledi. Kadıköy’den Eminönü’ne, Beşiktaş’tan Üsküdar’a, Pendik’ten Tophane’ye farklı semtlerde simit dağıtımı yaptı. Reklam filmini hatırlatmak ve kampanyayı duyurmak ve sokaktaki tüketiciye dokunmak adına yapılan etkinlikte toplam 37 bin adet simit dağıtıldı. Reklam filmini izlemek için tıklayınız.
Güncel Haberler