37. İstanbul Film Festivali’nin festival sponsoru Vodafone Red oldu
İstanbul Kültür Sanat Vakfı (İKSV) tarafından, bu yıl 37. kez düzenlenen İstanbul’un en uzun soluklu, Türkiye’nin en büyük sinema etkinliği İstanbul Film Festivali’nin festival sponsoru Vodafone Red oluyor.
İKSV tarafından 1982 yılında bir sinema haftası olarak başlayan Türkiye’nin en büyük uluslararası sinema etkinliği İstanbul Film Festivali’nin 37.si, bu yıl, 6-17 Nisan tarihleri arasında düzenlenecek. Festivale sayılı günler kala İstanbul Kültür Sanat Vakfı’nın Resmi İletişim Sponsoru olan Vodafone, Vodafone Red markası ile 37. İstanbul Film Festivali’nin Festival Sponsoru oldu.
“Çalışmalarımızın sürdürülebilirliği için önemli güç kaynağımız sponsorlarımızın katkısı”
Festivalleri ve etkinlikleriyle 46 yıldır İstanbul’un kültür ve sanat yaşamında önemli bir rol üstlenen İstanbul Kültür Sanat Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Eczacıbaşı, konuyla ilgili yaptığı açıklamada “2010 yılından bu yana İstanbul Kültür Sanat Vakfı’nın resmi iletişim sponsorluğunu üstlenen Vodafone’la, İstanbul Film Festivali kapsamında başlattığımız yeni ortaklığı duyurmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. İKSV olarak etkinliklerimizin her zaman izleyicilerimizin yaşamını zenginleştiren, yenilikçi, yaratıcı, nitelikli sanatsal içerikler sunabilmesi için çalışıyoruz. Çalışmalarımızın sürdürülebilirliği için en önemli güç kaynağımız da sanatseverlerin devam eden ilgisi ve beğenisiyle birlikte sponsorlarımızın katkıları oluyor. Vodafone’un festival sponsoru olarak verdiği destek, her yıl hem dünyadan hem de Türkiye’den öne çıkan yapımları izleyicilerle buluşturan İstanbul Film Festivali için büyük önem taşıyor. Değerli işbirliği için Vodafone’a gönülden teşekkürlerimizi sunuyorum,” dedi.
“Türkiye’nin başarılı sanat projelerinin dünyaya tanıtılmasını hedefliyoruz”
37. İstanbul Film Festivali’ni desteklemekten mutluluk ve gurur duyduklarını vurgulayan Vodafone Türkiye CEO’su Colman Deegan ise şunları söyledi: “En az teknoloji yatırımlarımız kadar önem verdiğimiz sosyal yatırımlarımız arasında kültür-sanat yatırımlarımızın önemli payı var. Bu yatırımlarımızla, bir yandan dünya çapında prestijli etkinlikleri Türkiye’ye kazandırırken, bir yandan da Türkiye’de doğan birbirinden başarılı sanat projelerinin dünyaya tanıtılması için çalışıyoruz. Türkiye’nin kültür-sanat gündeminde çok önemli bir rol üstlenen İstanbul Kültür Sanat Vakfı’nın 2010’dan bu yana resmi iletişim sponsorluğunu üstleniyor ve çalışmalarını gönülden destekliyoruz. Bugüne kadar Filmekimi, İstanbul Caz Festivali, Tünel Şenliği ve konser organizasyonları gibi pek çok etkinliğe destek verdik. Şimdi bu desteğimizi bir adım ileriye taşıyarak, Türkiye’nin en kapsamlı ve en büyük film festivali olan 37. İstanbul Film Festivali’ne Vodafone Red markamızla sponsor olmanın mutluluğunu yaşıyoruz.”
İstanbul Film Festivali ve Vodafone Red iş birliği neler getirecek?
İstanbul Film Festivali ve Vodafone Red işbirliği, bu yıl getireceği dijital yeniliklerle İstanbul Film Festivali’nin daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlayacak. Festival ile izleyici arasında dijital bir köprü olacak yeni projeleri ortaya çıkaracak bu işbirliği, açılış ve ödül töreninden kırmıza halı röportajlarına, festival merkezinde gerçekleştirilecek söyleşilerden, festivalin ulusal ve uluslararası konuklarıyla gerçekleştirilecek röportajlara 37. İstanbul Film Festivali’ni takip etmek isteyen herkese festival heyecanını yaşatacak.