FCB Artgroup’a iki yeni kreatif direktör…
FCB Artgroup ekibine iki yeni kreatif direktör katıldı: Ahmet Söğütlüoğlu ve Özhan Karaçam…
Ahmet Söğütlüoğlu, 2004 yılında sektöre Pure New Media’da Sanat Yönetmeni olarak başladı. Sonrasında, GREY, Leo Burnett, Y&R, Manajans JWT ve Titrifikir’de yaptığı başarılı çalışmalar ardından 2018 itibariyle FCB ARTGROUP’a Eş Kreatif Direktör olarak katıldı. Meslek yaşamında Lassa, Bridgestone, Philips, Ülker, HSBC, ColaTurka, Kellog’s, Mc Donald’s, Ziraat, Groupama, Burgerking, AvivaSa, Danone, Odeabank, TEB Bnp Paribas, Hürriyet, Turkcell, Kelebek, Algida, Pepsi Co, Bellona olmak üzere pek çok ulusal ve uluslararası markaya hizmet veren Ahmet Söğütlüoğlu ulusal ve uluslararası birçok reklam ödülüne de sahip.
Özhan Karaçam, 2007 yılında Güzel Sanatlar Saatchi & Saatchi’de reklam yazarı olarak başladı. Sonrasında Alametifarika ve Y&R’da yer alan Özhan Karaçam yaptığı başarılı çalışmaların ardından, 2018 itibariyle FCB ARTGROUP’a Eş Kreatif Direktör olarak katıldı. Meslek yaşamında THY, Turkcell, Arçelik, P&G, Cadbury Kent, Garanti Emeklilik, Lassa, Bridgestone, Opel, Liberty Sigorta, AvivaSA, Hayat Su, Arzum, Fanatik, Markafoni olmak üzere pek çok ulusal ve uluslararası markaya hizmet veren Özhan Karaçam aynı zamanda ulusal ve uluslararası birçok reklam ödülüne de sahip.