Sütaş’ın yeni reklam kampanyası geçtiğimiz hafta izleyicilerle buluştu. “Çiftlikten Sofralara” adlı yeni reklam filmlerinde Sütaş, sütün iyiliğini nasıl koruduğunu anlatıyor.
Reklam filmlerinde genç bir anne, kucağında yatan buzağıya, tıpkı kendi çocuğuyla konuşur gibi, sütün iyiliğinin nasıl korunması gerektiğini anlatıyor. Sütaş üretim süreçlerinin yalın bir dille aktarıldığı kampanya, “Süte sevgiyle bakmalı, doğallığını korumalı, özünü hiç bozmamalı” diyerek Sütaş’ın bu sürece rehber olan anlayışını özetliyor.
Alametifarika imzalı reklam filmleri, Can Ülkay yönetiminde hayata geçirildi. Sütaş’ın, süte duyduğu aşkla sütün iyiliğini nasıl koruduğunu anlatan entegre iletişim kampanyası; televizyonun yanı sıra radyo, açık hava ve dijital mecraları da kapsıyor.
Kampanya Künyesi:
Reklamın Başlığı: Sütaş Sütün İyiliğini Koruyor
Reklamveren: Sütaş
Reklamveren Temsilcisi: Eylem Karakaş Soyluoğlu, Cüneyt Şahin, Selin Dora Falay, Kağan Yağcı
Reklam Ajansı: Alametifarika
Kreatif Direktör: Odisseas Sevsevme, Ozan Özüm Özbey
Yaratıcı Grup: Caner Apaydın, Ümit Şentürk, Vehbi Bozdağ, Buğra Birgin
Müşteri İlişkileri: Berfu Ayaksız
Stratejik Planlama: Seren Pala, Berra Katlav
Ajans Prodüktörü: Teğin Polat
Prodüksiyon Şirketi: Dijital Sanatlar
Yönetmen: Can Ülkay
Görüntü Yönetmeni: Jean Paul Seresin
Prodüksiyon: Mustafa Uslu, Evrim Şanal
Post Prodüksiyon: İmaj
Müzik: Jinglehouse